7 Reacties

23 dagen geleden

Hier juist een te trage schildklier. Om de 4 weken prikken voor de waardes. Sta onder controle bij de huisarts. Ben je in overleg met de internist gestopt met de medicatie?

23 dagen geleden

Hier ook elke 4 weken bloedprikken ter controle. Tsh is te laag maar T4 blijft nu nog binnen de waarde maar zakt wel steeds meer. Ik ben benieuwd en houd het in de gaten met de huisarts

23 dagen geleden

Zou even met de huisarts overleggen, waardes onder de 1 zijn niet wenselijk. Mijn schildklier werkt te traag dus geen ervaring mee wat te doen, voor mij is het relatief makkelijk om de TSH waarde met medicatie tussen de 1 en 2 te houden.

23 dagen geleden

Reactie op Tanja14

Hier juist een te trage schildklier. Om de 4 weken prikken voor de waardes. ...
Ik ben nu vanaf Juni gestopt met de medicatie, en teruggestuurd naar de huisarts. Ik moet om de 5/6 weken prikken. Hopelijk wordt ik weer doorverwezen…

23 dagen geleden

Reactie op JasmijnWA

Zou even met de huisarts overleggen, waardes onder de 1 zijn niet wenselijk ...
Ik ga zo gelijk bellen inderdaad! Wat ik las, hebben ze hem liever wel te laag dan te hoog, maar ik wil hem gewoon weer zo stabiel mogelijk hebben. Ook omdat ik mezelf niet goed voel

23 dagen geleden

Ik heb gisteren onderzoek gehad en mijn waarde was 0,02. Ik heb hier totaal geen ervaring mee, maar ben wel beetje in paniek

23 dagen geleden

Reactie op UmmBanaat

Ik heb gisteren onderzoek gehad en mijn waarde was 0,02. Ik heb hier totaal ...
Maak je niet druk! Ik ben net bij de huisarts geweest, en die vond het prima. Als je t4 maar goed ligt