9 Reacties

9 dagen geleden

Hallo eventueel deppen met biologische appelazijn dit helpt in ieder geval bij jeuk. Verder vitamine C en geen zoetigheid eten. Je kunt ook via de huisarts een recept aanvragen voor daktarin volgens mij wordt dit vergoed door de ziektekostenverzekering.

9 dagen geleden

Ik heb het 6 weken geleden, na een geperforeerde blinde darmontsteking en dus antibiotica, ook gehad. De eenmalige canesten werkte tot 2x toe helaas niet. Via de huisarts een canesten kuur van 3 pillen gehad (1 per dag) en hierna verdween het. Deze werden vergoed. Wie weet kan jij die ook krijgen!

9 dagen geleden

Reactie op hswb123

Ik heb het 6 weken geleden, na een geperforeerde blinde darmontsteking en d ...
Bij mij werkt de eenmalige gelukkig wel altijd goed, maar goeie om het via de ha te proberen!

9 dagen geleden

Reactie op hswb123

Ik heb het 6 weken geleden, na een geperforeerde blinde darmontsteking en d ...
Ik had ook een blindedarmontsteking alleen ik Moest wel geopeerd worden met 15 weken zwanger

9 dagen geleden

Reactie op luna05

Ik had ook een blindedarmontsteking alleen ik Moest wel geopeerd worden met ...
Bij mij was hij geperforeerd, dus ben ik ook geopereerd. Daarna 5 dagen antibiotica infuus gehad. Door de antibiotica schimmelinfectie gekregen

9 dagen geleden

Reactie op Altima

Hallo eventueel deppen met biologische appelazijn dit helpt in ieder geval ...
Maar dat is allemaal voor uitwendig of niet ? Bij uitwendige jeuk/schimmelinfectie gebruik ik vaak gewoon miconazol en dst werkt goed, maar het zit nu ook inwendig...

9 dagen geleden

Reactie op Monkie96

Maar dat is allemaal voor uitwendig of niet ? Bij uitwendige jeuk/schimmeli ...
De eerste drie wel, de daktarin is inwendig dus vaginaal. Met eten en mn de suikerrijke producten laten staan deze voeden de schimmel. Bij mijn dochter helpt het de schimmel te bestrijden

9 dagen geleden

Reactie op Altima

De eerste drie wel, de daktarin is inwendig dus vaginaal. Met eten en mn de ...
Ooooo dacht dat dat ook een zalfje was! En suiker mijden zou ik nog kunnen proberen inderdaad

8 dagen geleden

Ik heb er op dit moment ook last van en probeer het te bestrijden met kokosolie.. natuurlijk goedje tegen schimmels, hopelijk sterk genoeg! Loop er al even mee maar had niet door dat het een schimmel was.. jaren niet gehad