20 Reacties
11 dagen geleden
De kringloop :)
en desnoods zelfs licht schuren en houtlak of een neutrale kleur vervene
11 dagen geleden
Reactie op Alsvb
Hoi AnyaE! Heb jij deze schommelstoel en zo ja, heb je hier misschien een f ...
Hoi, nee nog niet. Voor mijn zoontje hadden we een oude crémekleurige elektrische fauteuil in de slaapkamer staan. Ideaal, maar die nam super veel ruimte in 😅 Dus nu wil ik deze aanschaffen, maar nog niet gedaan.
11 dagen geleden
Ik was ook opzoek naar een betaalbare, maar vooral comfortabele schommelstoel. Hierbij wilde ik de stoel wel uitproberen om te weten of ik er lekker in zou zitten. Een houten stoel vond ik zelf niet prettig zitten. Veel goedkopere stoelen waren aan de krappe kant (broekmaat 40) en zat ik niet fijn in. Uiteindelijk voor wat duurders gegaan die wel echt heel fijn zit. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/schommelstoel-quax-rocking-chair-basic-desert
11 dagen geleden
Wat fijn dat je dit topic hebt geopend, wij lopen hier ook tegenaan. We hebben uiteindelijk bij de kwantum 2 stoelen gezien die lekker zitten, maar geen schommelstoel zijn + redelijk duur zijn (195€). Ik lees graag mee!
10 dagen geleden
Zie nu trouwens dat er deze week 2 stoelen bij Jysk in de aanbieding zijn, van 200 voor 125.
10 dagen geleden
Reactie op Noledam
Ik was ook opzoek naar een betaalbare, maar vooral comfortabele schommelsto ...
Ik heb deze ook. Erg fijne stoel en ziet er erg mooi uit! Alleen wij hebben van teddy stof in het wit; https://www.vanastenbabysuperstore.nl/schommelstoel-quax-rocking-chair-basic-cream-sheep?sqr=Schommelstoel
10 dagen geleden
Reactie op Fox2
Ik ben er blij mee! We hebben hem nu 1,5 jaar en zit nog goed. De zitting i ...
Fijn! Dan gaan wij hem ook aanschaffen 🙂 Harde zitting vind ik niet erg. Ik draaf tijdens het voeden meestal een badjas, dat is lekker zacht 😊 En na de bevalling kreeg ik het advies om zo veel mogelijk op een houten stoel te gaan zitten, dan genezen de hechtingen en alles 'down under' veel sneller en beter.
10 dagen geleden
Wij zijn ook hard op zoek naar een fijne schommelstoel. Die van Van Asten in de winkel uitgeprobeerd, voor mij perfect, maar mijn man van 1.85 vond hem toch niet zo fijn zitten..
Wat wel een vereiste voor ons is: wat hogere armleuningen zodat je daar je arm op kan leggen tijdens het voeden.
En een lang ‘ruggedeelte’ zodat mijn man er ook lekker tegen kan zitten.
9 dagen geleden
Reactie op esperling
Wij zijn ook hard op zoek naar een fijne schommelstoel. Die van Van Asten i ...
Wij zijn fan van deze stoel: https://www.vanastenbabysuperstore.nl/schommelstoel-quax-rocking-chair-de-luxe-teddy-sheep . Inderdaad hoge armleuningen was ideaal bij mijn dochter om te voeden of in slaap te wiegen en erg fijn in de rug. Wij hebben een nieuwe gekocht voor op de kamer van onze kleuter en gebruiken deze weer voor de baby. Hij is wel een stuk duurder (hij was toen wel afgeprijsd) maar ik vond het echt de moeite waard.
9 dagen geleden
Reactie op Noledam
Ik was ook opzoek naar een betaalbare, maar vooral comfortabele schommelsto ...
Yes Deze hebben wij ook al ruim 2,5 jaar in gebruik voor onze dochter. Nu opnieuw zwanger dus schuift weer door naar de baby kamer. Fijne stoel en ook nog prima geprijsd. Blijft ook goed!