31 Reacties

21 dagen geleden

Helemaal mee eens om al blij te mogen zijn als eten en eten binnenhouden lukt en als de zwangerschap maar goed gaat. Je bent een klein mensje aan het maken en dat kost veel moeite, dus jezelf het eten gunnen waar je trek in hebt maakt het makkelijker en ik denk dat we niet te streng voor onszelf moeten zijn in deze periode als het dan even minder gezond is. Ik zou zeggen als je de craving hebt en er aan toe geeft probeer er dan lekker van te genieten zonder schuldgevoel en wees lief voor jezelf in deze vaak al zware tijd.

21 dagen geleden

Ik herken dit zooo goed! Ik heb dus precies hetzelfde, kan het vaak gewoon niet opbrengen… Ik probeer wel elke dag een stukje fruit te eten en bruin brood maar vind het ook heel lastig 🥲

21 dagen geleden

Heel herkenbaar! Door de vermoeidheid weinig puf om goed voor mezelf te zorgen… dus ben geneigd om dan voor makkelijk te kiezen… Daardoor voel ik me ook schuldig, dus dan denk ik steeds weer: vanaf nu ga ik weer gezonde keuzes maken… Dat lukt me dan ook, maar als ik dan weer een paar slechte nachten heb dan verlies ik de puf weer

21 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik ben de vorige zwangerschap veel aangekomen en had me echt vernomen om gezond te eten. Maar ik snaai en snoep echt te veel. Elke keer keer neem ik me voor dat ik op ga letten. Maar dan door vermoeidheid, stress en honger ga ik toch weer fout. Ben ook echt een emo eter, dus dat helpt niet mee 😕 Hoop nog steeds dat ik de knop om kan zetten, maar heb deze week weer wat verjaardagen voor de deur staan 😅

21 dagen geleden

Vervelend dat je hier zo'n last van hebt. Ik bedenk altijd in het weekend wat ik de komende week ga eten en doe dan ook al de boodschappen. Dat scheelt doordeweeks tijd en energie en zorgt er bij mij voor dat ik gezonder eet!

21 dagen geleden

Reactie op ZorgzameKaketoe490961

Vervelend dat je hier zo'n last van hebt. Ik bedenk altijd in het weekend w ...
Dat doen wij ook, maar op de dag zelf heb ik er dan helemaal geen zin in. Waardoor het alsnog wat anders wordt 🫣🫣

21 dagen geleden

Reactie op pluisje2828

Ik herken dit zooo goed! Ik heb dus precies hetzelfde, kan het vaak gewoon ...
Gelukkig ben ik niet de enigste! ☺️

21 dagen geleden

Reactie op Floral

Heel herkenbaar! Door de vermoeidheid weinig puf om goed voor mezelf te zor ...
Oh ja zo herkenbaar… maar goed aan de andere kant, er zijn ook heel veel dames die niks kunnen binnen houden. Dan maar beter iets ongezonds dan niks

21 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Helemaal mee eens om al blij te mogen zijn als eten en eten binnenhouden lu ...
Ja je hebt helemaal gelijk! ☺️