10 Reacties

3 maanden geleden

Ja hier precies hetzelfde, 5 weken en een kleine terror van 1,5 😂

3 maanden geleden

Hier 4.5 week en nog babietje van 6,5 maand🤭🤩

3 maanden geleden

5 weken en een hele drukke meid van bijna 12 maanden 😅

3 maanden geleden

Haha ja ik ook, ik heb er een van bijna 11, die is wat makkelijker want hij kan veel zelf. Maar die moest heel veel voor school en sport afgelopen week. Dus ben ik daar nog druk mee naast wel en de normale huishoudelijke taken. En dan heb ik nog een kleintje van bijna 2. Ik vind het best vermoeiend, maar ook zo leuk.

3 maanden geleden

Yup ik herken het. Net zwanger van de 3e maar ik ben kapot moe als ze in bed liggen😱🤣 zoontje van 3,5 en een dochtertje van 9,5 maand.

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik heb een zoontje van net 2. Voel mij ook stikkapot ‘s avonds en afhankelijk hoeveel ik heb hem gedragen voel ik zeker een druk in m’n buik! Een soort druk en zwaarte eigenlijk, alsof ik al verder ben. Ik ben 5+5. Ik ben hem eigenlijk om deze reden nu de trap aan het leren enzo want ik had wel zoiets van damn, als ik dit nu al zo voel wat zal het dan binnen enkele weken/maanden geven.

3 maanden geleden

Herkenbaar hoor. Hier mama van twee meiden, 2,5 en net 1. Is behoorlijk aanpoten en dan is het op de bank ploffen in de avond echt wel een welkome afwisseling!

3 maanden geleden

Ik heb een zoontje van 4 en een dochter die in oktober 2 word, het valt me tot nu toe gelukkig mee, die twee zwangerschappen waren namelijk beide vreselijk lichamelijk, dus hoop dat het zo blijft maar ja ga dan ook weer twijfelen aan mezelf of alles dan wel goed zit, ach ja het is ook nooit goed 🙈

3 maanden geleden

Een zoontje van ruim 3,5 en een zoontje van bijna 1,5 jaar. Ben in de avond ook kapot, maar dat was ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook 😅

3 maanden geleden

Ik heb een zoontje van 2 jaar en een zoontje van 1 jaar. Nu zwanger van de derde 🥹