9 Reacties

2 maanden geleden

Nee geslachtsgemeenschap is niet schadelijk voor je kindje, en een klein beetje roze afscheiding of roze bloed kan dan ook geen kwaad zolang je maar geen donkerrood bloed verlies hebt. Ik was daar ook heel bang voor tijdens m’n zwangerschap nr t kleine mupje in je buik is echt wel super goed beschermd hoor 🩷☺️

2 maanden geleden

Nee geslachtsgemeenschap is niet schadelijk voor je kindje, en een klein be ...
Ik ben nu zo bang gelukkig voel ik me verder goed! Maar al die gedachtes die door me hoofd gaan word ik gek van🙈

2 maanden geleden

Ik snap je heeel goed! Ik heb dit ook. Ik heb sinds dat ik weet dat ik zwanger ben, geen seks meer gehad 🙈. Dit omdat ik best vaak bloed na de seks, en nu gewoon echt bang ben om bloed te zien. Ook al weet ik dat het normaal is

2 maanden geleden

Reactie op VD2024

Ik snap je heeel goed! Ik heb dit ook. Ik heb sinds dat ik weet dat ik zwan ...
Nou dit dus!! Alleen deze reden al!! En nu toch gedaan en nu stressen, terwijl ik niet anders voel als normaal of anderen klachten hahaha

2 maanden geleden

Nou dit dus!! Alleen deze reden al!! En nu toch gedaan en nu stressen, terw ...
Kan verder niks kwaad inderdaad hoor! 😊 ik heb het alleen echt puur door het bloedverlies, maar ik denk dat we het maar los moeten laten haha

2 maanden geleden

Reactie op VD2024

Kan verder niks kwaad inderdaad hoor! 😊 ik heb het alleen echt puur door h ...
Neee dat moeten we dan maar doen anders worden het een hele lange 9 maanden hahaha😂

2 maanden geleden

Na seks kan je idd wat bloeden. Dit komt omdat alles in dat gebied 🤭 mega doorbloedt is. Het kindje merkt er niets van. Alleen als je wat verder zwanger bent, kan het wat 'gewiegd' worden door de samentrekkingen van je baarmoeder op het moment suprême 😉

2 maanden geleden

Alles is beter doorbloed dus er zou een adertje kunnen springen waardoor je wat eerder bloedverlies ervaar dan normaal, maar verder kan het geen kwaad! Ik heb wel eens begrepen dat een orgasme voor de baby fijn is maar of dat echt zo is?😅