Misschien leuk om te delen wat je al gekocht of gekregen hebt.
Of om te vragen/delen wat handig is om in welke periode alvast aan te schaffen etc.
Of tips wat waar te koop is, waar sale is, noem maar op!
Zelf deze gekocht nu we weten dat het een jongen is 🥰 verder ook al wat andere kleertjes gekregen, knuffels, voorleesboekjes.
We zijn nu aan het oriënteren op de babykamer en nemen de wieg over van m’n vriend z’n familie waar zijn zus ook al in heeft gelegen. Die gaan we pimpen.
Verder zoeken we op marktplaats of kringlopen maar wat meer vintage (look) meubels (kast, commode) voor op de babykamer.
Al heel wat rompertjes gekregen en gesorteerd 🙈 wij verwachten een meisje en hebben ook echt al super schattige jurkjes etc.😍
Bij de primark hebben ze echt makkelijke rompertjes (die je langer kan gebruiken door de extra drukknopjes)
Had deze nog staan van bij Emma maar echt een gouden tip! Had er eentje beneden met luiers, doekjes, extra setjes kleding etc. En eentje naast mijn bed voor drinken, snacks, zoogcompressen, kolf etc
Tof!!! Op Vinted trouwens kan je hele setjes vinden met het prijskaartje nog aan voor een appel en een ei 😁
Ik heb ook al wat gekocht, ik deel een foto van zodra ik tijd heb en eraan denk 🤭
Leuk topic, hier wordt ik blij van 😀
Eerste dingetjes bij zeeman & hema gehaald. Was net te laat voor het setje bij zeeman maar dit pakje vond ik ook wel heel leuk.
Zo leuk om lekker rond te kijken hè! 😍 Was ook echt positief verrast door C&A trouwens :)
En voor wie wat minder te besteden heeft / graag tweedehands koopt: naast Vinted wordt ook op Marktplaats heel veel voor heel weinig aangeboden! 👌🏻