108 Reacties

24 dagen geleden

Zelf deze gekocht nu we weten dat het een jongen is 🥰 verder ook al wat andere kleertjes gekregen, knuffels, voorleesboekjes. We zijn nu aan het oriënteren op de babykamer en nemen de wieg over van m’n vriend z’n familie waar zijn zus ook al in heeft gelegen. Die gaan we pimpen. Verder zoeken we op marktplaats of kringlopen maar wat meer vintage (look) meubels (kast, commode) voor op de babykamer.

24 dagen geleden

Al heel wat rompertjes gekregen en gesorteerd 🙈 wij verwachten een meisje en hebben ook echt al super schattige jurkjes etc.😍 Bij de primark hebben ze echt makkelijke rompertjes (die je langer kan gebruiken door de extra drukknopjes)

24 dagen geleden

Reactie op n_k_1999

Al heel wat rompertjes gekregen en gesorteerd 🙈 wij verwachten een meisje ...
Oh wat veel al! Super leuk 🎀

24 dagen geleden

Had deze nog staan van bij Emma maar echt een gouden tip! Had er eentje beneden met luiers, doekjes, extra setjes kleding etc. En eentje naast mijn bed voor drinken, snacks, zoogcompressen, kolf etc

24 dagen geleden

Reactie op Judith-Nl

Had deze nog staan van bij Emma maar echt een gouden tip! Had er eentje ben ...
Ja deze is echt fantastisch 🤩 heb hem zelf ook

23 dagen geleden

Sale bij Hema

23 dagen geleden

Reactie op Macy92

Sale bij Hema
Tof!!! Op Vinted trouwens kan je hele setjes vinden met het prijskaartje nog aan voor een appel en een ei 😁 Ik heb ook al wat gekocht, ik deel een foto van zodra ik tijd heb en eraan denk 🤭

23 dagen geleden

Reactie op Oostende

Tof!!! Op Vinted trouwens kan je hele setjes vinden met het prijskaartje no ...
Ja die tip kreeg ik ook van vriendinnen die pas zijn bevallen. Leuk! Daar ga ik zeker nog even rondstruinen.

23 dagen geleden

Mazzelweken bij de prenatal !! 😍

23 dagen geleden

Ik was ook bij de Prenatal geweest, aanstaande vrijdag weer shoppen die ik het geslacht zeker weet van de tweeling 🩷🩵🥰

23 dagen geleden

Reactie op Stephanie 1991

Ik was ook bij de Prenatal geweest, aanstaande vrijdag weer shoppen die ik ...
Heel schattig!

23 dagen geleden

Ik heb ook al wat leuke setjes gescoord 💪🏼 geen foto’s van. Wel van dit leuk mutje omdat ik die had doorgestuurd 🥰

23 dagen geleden

Zo leuk allemaal! Ik ga nu naar de ter stal. Soort vip avond met 30% korting op alles.

19 dagen geleden

🥰

19 dagen geleden

😍

19 dagen geleden

Leuk topic, hier wordt ik blij van 😀 Eerste dingetjes bij zeeman & hema gehaald. Was net te laat voor het setje bij zeeman maar dit pakje vond ik ook wel heel leuk.

19 dagen geleden

Reactie op Jolien1234

😍
Wat een leuk pakje! Waar is die van?

19 dagen geleden

Reactie op Iet123

Leuk topic, hier wordt ik blij van 😀 Eerste dingetjes bij zeeman & hem ...
En dit jasje

19 dagen geleden

Reactie op Hel1J

Wat een leuk pakje! Waar is die van?
Van de Zeeman!

19 dagen geleden

Zo leuk om lekker rond te kijken hè! 😍 Was ook echt positief verrast door C&A trouwens :) En voor wie wat minder te besteden heeft / graag tweedehands koopt: naast Vinted wordt ook op Marktplaats heel veel voor heel weinig aangeboden! 👌🏻