Misschien leuk om te delen wat je al gekocht of gekregen hebt.
Of om te vragen/delen wat handig is om in welke periode alvast aan te schaffen etc.
Of tips wat waar te koop is, waar sale is, noem maar op!
Ik heb gister de babykleertjes van mijn zoontje weer uitgezocht zodat we een goed beeld hebben van wat we nog nodig hebben. Vooral wat extra warmere truitjes enzo denk ik 😅
Dit is alles wat we nog hebben in 44
En dit is een deel van de 50, heb nog een bak met sokjes, broekjes en wat shirts/sweaters. Heel leuk om alles weer terug te zien en klaar te maken voor een volgend kindje ❤️
Ik heb net een stokke stoel met dienblad en new born set gekocht voor 60 euro, zo zo blij. Stond op de lijst om te kopen maar wat zijn die dingen duur… Nu toevallig in de kringwinkel gevonden 😍
Bij jbc in Antwerpen. Net ff gauw opgezocht, zo te zien staat het ook op de website en leveren ze in NL. Is niet goed dat ik dit weet haha, ze hebben online ook erg leuke spulletjes.
Ik heb gisteren een Joolz Day tweedehands gekocht incl wieg en accessoires als muggennet/boodschappentas etc voor de zeer fijne prijs van 45 euro 😆. Oh én nog een gratis bad met standaard bij gekregen!