Er is al een topic om babykleertjes en artikelen te showen, maar ik mistte eigenlijk nog een topic om specifiek babykamer aankopen te laten zien! 馃槉
Dus show hier je meubels, behang, verfkleuren, gordijnen, accesoires, noem het maar op! 馃懚馃徏
Ik zal beginnen! Wij hebben uiteindelijk mooie Kidsmill meubels gekocht via marktplaats. Het is de Long Island variant met wit. We hebben er een commode, kledingkast en ledikantje van. 馃槉 Deze foto is gemaakt bij de mensen waar we het van gekocht hebben. Wij hebben zelf een houtlook laminaat vloer in de babykamer.
Dit wordt waarschijnlijk het behang (in het boek). 馃槏 De posters had ik al en waren het uitgangspunt. De overige spulletjes had ik ook al en heb ik erbij gelegd voor een soort 3D moodboard. Vind het zo leuk 馃グ
Wij hebben van het weekend de muur geverfd en ben er helemaal verliefd op
Zo gaaf!! Wij gaan ook exact hetzelfde doen. Ik denk zelfs dat het roze bijna overeen komt met het roze wat wij hebben gekocht 馃き van het weekend gaan we aan de slag.
Hier alles zo goed als al af 馃 krijg wel veel commentaar waarom nu al af.. ...
Wauw superleuk! Waar is die stoel van? Juist heel fijn toch dat je het af hebt? Ik hoop dat wij volgende week in de herfstvakantie ook een heel eind komen.