27 Reacties

茅茅n dag geleden

Reactie op Nola1203

Wauw superleuk! Waar is die stoel van? Juist heel fijn toch dat je het af h ...
Stoel is van Jysk! Wel gekocht met een flinke aanbieding van 50%. Zit heerlijk!

茅茅n dag geleden

Reactie op Maria201623

Hier alles zo goed als al af 馃 krijg wel veel commentaar waarom nu al af.. ...
Onze commode is pas in december leverbaar en dat vind ik z贸 lang nog, voelt ook echt als te weinig tijd 馃槀 Liefst zou ik ook al alles af hebben! Sowieso omdat het leuk is maar ook omdat ik er dan niet meer over hoef na te denken.

19 uur geleden

Reactie op SleepingBakery

Onze commode is pas in december leverbaar en dat vind ik z贸 lang nog, voelt ...
Maar dan heb je wel een commode waar je waarschijnlijk heel blij van word馃グ! Vind die levertijden van nieuwe (baby) spullen echt bizar soms.. Kinderwagen die wij wilde zou ook lang duren, dus optijd besteld maar was met een week binnen haha馃

18 uur geleden

Reactie op Maria201623

Hier alles zo goed als al af 馃 krijg wel veel commentaar waarom nu al af.. ...
Prachtig 馃槏 bij ons eerste kindje stond het kamertje zelf met zeven weken al en in de daaropvolgende weken kon ik niet meer wachten met indelen. Nu verwachten wij onze tweede dochter en staat haar kamertje iets later maar ook al met 17 weken op een paar kleine dingen na klaar. Ik herken het commentaar maar al te goed helaas, gewoon lekker doen zoals jij het wilt hoor en vooral genieten!馃グ

7 uur geleden

Leuke tip: Wil je een mooie nachtlampje met de naam van je baby. Ze zijn best prijzig maar heel leuk in de babykamer. https://petitemignon.nl/product/handgemaakte-gepersonaliseerde-nachtlamp/

6 uur geleden

Reactie op Maria201623

Maar dan heb je wel een commode waar je waarschijnlijk heel blij van word馃グ ...
Ja! Het is de Bopita Manou, een nieuwe collectie. Hebben echt getwijfeld om eventueel voor iets anders te gaan maar ik vond eigenlijk niks mooi bij het idee wat ik voor de rest van de kamer had 馃槄 De kinderwagen hebben wij inderdaad ook al staan, maxi cosi ook 馃檲 beide met flinke korting gekocht. Cosleeper hebben we nog voor de termijnecho gehaald via marktplaats. Het geeft me echt zoveel rust om het op ons gemakje op te bouwen ipv de laatste weken te haasten.