102 Reacties
22 dagen geleden
Dit behang besteld! En dan met okergele accenten (zoals een klamboe)
21 dagen geleden
Reactie op Boerma25
Nog wat kleine dingetje, maar redelijk af 🥰
Heel mooi! Erg leuke kleur op de muur.
Kleine tip, zet het bedje niet onder een raam (of en naast de kachel). Je kleintje ligt dan in de tocht als je het raam een beetje open hebt 😀
20 dagen geleden
Reactie op Ramona_32
Wie is er nog helemaal niet begonnen? Wij zitten midden in ver verhuizing + ...
Ik 🙋♀️ mijn zoontje slaapt nu nog op de babykamer, hoef er niet veel aan te doen maar wil wel een muur behangen en een ander deel van de kamer verven.
Bij de eerste pas begonnen met 26 weken. Was echt superverbaasd hoe vaak ik al de vraag kreeg of ik al bezig was met de babykamer, ik vond echt niet dat ik laat was
20 dagen geleden
Reactie op Ramona_32
Wie is er nog helemaal niet begonnen? Wij zitten midden in ver verhuizing + ...
Wij ook niet. Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis, en ons huidige huis is te klein om alle spullen voor een babykamer op te slaan, haha.
20 dagen geleden
Reactie op Fem1982
Het meeste is besteld/binnen. Binnenkort starten met de babykamer om er wa ...
Heel mooi! Waarvan zijn de muurcirkels?☺️
19 dagen geleden
Reactie op EnnenaSanne
Wij ook niet. Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis, en ons hui ...
Ik ben ook nog niet begonnen. Er wordt hier ook nog verbouwd. Ik wil ook eind van de maand maar eens beginnen samen met mijn vent. Sowieso begin ik niet met een aparte babykamer maar laat ik ze voorlopig bij mij op de slaapkamer slapen en ga ik mijn thuiskantoor half ombouwen (de bibliotheek mag blijven 😅 ) Wel heel leuk om te zien wat velen hier ervan maken!
19 dagen geleden
Kastje gepimpt. Verf in huis, kleur latte ice. Volgende week verven en dan komt het wiegje en de box ook.
Dan kan het inrichten beginnen en later styling dat doe ik gezellig samen met mn vriendinnetjes wanneer manlief nog ff op vakantie is 2 maandjes voor de baby verwacht wordt :)