102 Reacties

22 dagen geleden

Dit behang besteld! En dan met okergele accenten (zoals een klamboe)

21 dagen geleden

Reactie op sperk

Heel blij met de knopjes van de kasten. Laat de pret maar beginnen
Leuke combi! Die groen-witte knoppen hebben wij ook, voor de commode :)

21 dagen geleden

Nog wat kleine dingetje, maar redelijk af 🥰

21 dagen geleden

Reactie op sperk

Heel blij met de knopjes van de kasten. Laat de pret maar beginnen
Van welk merk is dit? :) kan het net niet lezen

21 dagen geleden

Reactie op Boerma25

Nog wat kleine dingetje, maar redelijk af 🥰
Heel mooi! Erg leuke kleur op de muur. Kleine tip, zet het bedje niet onder een raam (of en naast de kachel). Je kleintje ligt dan in de tocht als je het raam een beetje open hebt 😀

20 dagen geleden

Voor kleine spulletjes. En ook als leuk item waar ik een hangplantje op ga zetten.

20 dagen geleden

Wij zijn ook mooi opweg 😀

20 dagen geleden

Reactie op Macy92

Voor kleine spulletjes. En ook als leuk item waar ik een hangplantje op ga ...
Wat leuk!! Waar heb je deze vandaan?😲

20 dagen geleden

Wie is er nog helemaal niet begonnen? Wij zitten midden in ver verhuizing +verbouwing en gaan er waarschijnlijk eind november mee aan de slag

20 dagen geleden

Reactie op Ramona_32

Wie is er nog helemaal niet begonnen? Wij zitten midden in ver verhuizing + ...
Ik 🙋‍♀️ mijn zoontje slaapt nu nog op de babykamer, hoef er niet veel aan te doen maar wil wel een muur behangen en een ander deel van de kamer verven. Bij de eerste pas begonnen met 26 weken. Was echt superverbaasd hoe vaak ik al de vraag kreeg of ik al bezig was met de babykamer, ik vond echt niet dat ik laat was

20 dagen geleden

Reactie op Macy92

Voor kleine spulletjes. En ook als leuk item waar ik een hangplantje op ga ...
Mijn ouders hebben jarenlang PRECIES dit kastje gehad in de woonkamer 🤪 Memories unlocked haha. Leuk ding!

20 dagen geleden

Reactie op Ramona_32

Wij ook niet. Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis, en ons huidige huis is te klein om alle spullen voor een babykamer op te slaan, haha.

20 dagen geleden

Reactie op Ramona_32

Wij zijn ook nog niet begonnen.. leuk om hier alvast wat inspiratie op te doen!

20 dagen geleden

Het meeste is besteld/binnen. Binnenkort starten met de babykamer om er wat knus en moois van te maken 😍

20 dagen geleden

Reactie op Fem1982

Het meeste is besteld/binnen. Binnenkort starten met de babykamer om er wa ...
Heel mooi! Waarvan zijn de muurcirkels?☺️

20 dagen geleden

Reactie op MamaMama93

Heel mooi! Waarvan zijn de muurcirkels?☺️
Thanks! Via bol.com gewoon zoeken op muurcirkel jungle

19 dagen geleden

Reactie op EnnenaSanne

Wij ook niet. Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huis, en ons hui ...
Ik ben ook nog niet begonnen. Er wordt hier ook nog verbouwd. Ik wil ook eind van de maand maar eens beginnen samen met mijn vent. Sowieso begin ik niet met een aparte babykamer maar laat ik ze voorlopig bij mij op de slaapkamer slapen en ga ik mijn thuiskantoor half ombouwen (de bibliotheek mag blijven 😅 ) Wel heel leuk om te zien wat velen hier ervan maken!

19 dagen geleden

De basis staat, nog verder aankleden en afmaken ♡ Blijft bijzonder, meubeltjes na 5 jaar hopen weer in elkaar. Onze dochter is nu 7. 🥰

19 dagen geleden

Kastje gepimpt. Verf in huis, kleur latte ice. Volgende week verven en dan komt het wiegje en de box ook. Dan kan het inrichten beginnen en later styling dat doe ik gezellig samen met mn vriendinnetjes wanneer manlief nog ff op vakantie is 2 maandjes voor de baby verwacht wordt :)

16 dagen geleden

Vanochtend de perfecte lijsten gevonden voor deze posters. Ben er zoooo blij mee 😍