102 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op joelleleh98
Nog niet de aankopen, die komen deze week binnen. Maar wel alvast lekker aa ...
Leeeeeeuk 😍😍
4 dagen geleden
Wij hebben afgelopen weekend onze paxkast in elkaar gezet en alvast de eerste kleertjes opgehangen. Zo leuk 🥰
3 dagen geleden
We zijn al een heel eind! Ondertussen staat het kamertje vooral vol met de kinderwagen, co-sleeper en alle andere dingen☺️
3 dagen geleden
Reactie op Ramona_32
Wauw, wat is de code van deze kast?
Ik heb hem zelf samengesteld. Maar dit is de code van het ontwerp: RPRBJZ
3 dagen geleden
We hadden zaterdag een mooie co-sleeper gezien bij Babypark, nieuw rond de €200. Er stond er eentje op Marktplaats vlakbij. Net even beneden in elkaar gezet. Hij is nog als nieuw 🤩 maar €60. Echt blij mee. Ze hadden er ook nog 4 hoeslakens bij gedaan. Ik was nooit zo van tweedehands maar het scheelt toch behoorlijk veel geld zo.
één dag geleden
Dit is ons moodboard! Rotan en groene tinten. En misschien muurstickers van een giraffe.
Wiegje heeft mijn moeder nog in gelegen en mijn zus en ik zelf ook.
We zijn nog op zoek naar een comfortabele stoel en een vloerkleed om het wat knusser te maken. De kamer is namelijk best groot.
9 uur geleden
Ik wil het camping bedje van prenatal in de woonkamer hebben . Hebben jullie ervaring met dit camping bedje? https://www.prenatal.nl/prenatal-campingbed-luxe-plus-bodemverhoger-black-5874483/
Op haar kamer heeft ze een box, in mijn slaapkamer een cosleeper. En we dachten dat dit voor even handig was voor in de woonkamer. En als ze gaan logeren dan kan die ook makkelijk mee