151 Reacties
4 maanden geleden
Even een vraagje.. hebben sommigen die al een eerste goede echo hebben, ook licht bloedverlies gehad af en toe? Het maakt me zo onzeker. Ik ben nu 6+1
4 maanden geleden
Gisteren mijn eerste echo gehad met 6 weken en 4 dagen, tot mijn verbazing zijn het er twee. Beiden hartjes klopte al duidelijk en ze waren al beiden even groot .
Ik ben een alleenstaande moeder met een zoontje van bijna 3 jaar, zwanger geworden bij de tweede IUI poging van een bekende donor. Haha dat wordt even schakelen de aankomende tijd, het voelt nog zo onwerkelijk. Maar het bewijs is er.
4 maanden geleden
Reactie op Macy92
Ik heb dat gehad. Vanaf 4+9 een week lang. Daarna met 6+5 de eerste echo ge ...
Ah dankjewel! Ik weet ergens ook wel dat het goed zit. Ik heb het heel af en toe. 1x per 5 dagen ofzo. Nu in totaal 2 of 3 keer gehad. Wij gaan nu eerst op vakantie en 15 aug de eerste echo! We vertrouwen op ons lichaam!🤍
4 maanden geleden
Even een vraagje.. hebben sommigen die al een eerste goede echo hebben, ook ...
Ja ik! Heb bijna 2,5 week licht bloed verlies gehad en 2 goede echo’s (eergisteren was de echo bij week 8). Raak niet direct in paniek door wat je allemaal leest; je krijgt een goed doorbloede baarmoedermond en ook dat kan dus zorgen voor wat bloedverlies. Komt goed! Maak je geen zorgen en bij twijfel je VK bellen. Take care!
3 maanden geleden
6+2 dagen op de echo inmiddels bijna 9 weken!
Op de echo een heel mooi beeld met een perfect kloppend hartje 🩷🥰🩵👶
3 maanden geleden
Reactie op Dappiedap
8 weken 🥰
Hihi net een haribo gummybeertje🥰