151 Reacties

2 maanden geleden

8+3 🥰 gisteren gemaakt, inwendig 🤰👶🏼

2 maanden geleden

Even een vraagje.. hebben sommigen die al een eerste goede echo hebben, ook licht bloedverlies gehad af en toe? Het maakt me zo onzeker. Ik ben nu 6+1

2 maanden geleden

Even een vraagje.. hebben sommigen die al een eerste goede echo hebben, ook ...
Ik niet.

2 maanden geleden

Gisteren mijn eerste echo gehad met 6 weken en 4 dagen, tot mijn verbazing zijn het er twee. Beiden hartjes klopte al duidelijk en ze waren al beiden even groot . Ik ben een alleenstaande moeder met een zoontje van bijna 3 jaar, zwanger geworden bij de tweede IUI poging van een bekende donor. Haha dat wordt even schakelen de aankomende tijd, het voelt nog zo onwerkelijk. Maar het bewijs is er.

2 maanden geleden

Even een vraagje.. hebben sommigen die al een eerste goede echo hebben, ook ...
Ik heb dat gehad. Vanaf 4+9 een week lang. Daarna met 6+5 de eerste echo gehad. Alles helemaal in orde en een kloppend hartje gezien.

2 maanden geleden

Reactie op Macy92

Ik heb dat gehad. Vanaf 4+9 een week lang. Daarna met 6+5 de eerste echo ge ...
Ah dankjewel! Ik weet ergens ook wel dat het goed zit. Ik heb het heel af en toe. 1x per 5 dagen ofzo. Nu in totaal 2 of 3 keer gehad. Wij gaan nu eerst op vakantie en 15 aug de eerste echo! We vertrouwen op ons lichaam!🤍

2 maanden geleden

Reactie op Chann23

Bij hoeveel weken heb je een echo gehad?
6+4

2 maanden geleden

Even een vraagje.. hebben sommigen die al een eerste goede echo hebben, ook ...
Ja ik! Heb bijna 2,5 week licht bloed verlies gehad en 2 goede echo’s (eergisteren was de echo bij week 8). Raak niet direct in paniek door wat je allemaal leest; je krijgt een goed doorbloede baarmoedermond en ook dat kan dus zorgen voor wat bloedverlies. Komt goed! Maak je geen zorgen en bij twijfel je VK bellen. Take care!

2 maanden geleden

Reactie op mdebruin

Ik niet.
Ja bij 6 w2 dagen, duurde wel 48 uur. Daarna gestopt

2 maanden geleden

7+1 mooi kloppend hartje :)

2 maanden geleden

7+4 met een mooi kloppend hartje ❤️

2 maanden geleden

6+2 dagen op de echo inmiddels bijna 9 weken! Op de echo een heel mooi beeld met een perfect kloppend hartje 🩷🥰🩵👶

2 maanden geleden

Reactie op Gulow

Een vraagje. Was de vitaliteitsecho inwendig of uitwendig?
Bij mij eerst inwendig, maar uiteindelijk konden we het uitwendig beter zien. Dus in mijn geval allebei

2 maanden geleden

Een kloppend hartje gezien! ❤️ Ik dacht 6+3 zwanger te zijn maar bij de meting komt ze uit bij 6+1

2 maanden geleden

Waarschijnlijk 5 weken, maar was nog weinig te zien. Afwachten tot 11 aug

2 maanden geleden

Met ongeveer 6 weken, een kloppend hartje gezien! Volgende echo is over 4 weken.

2 maanden geleden

8 weken 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Dappiedap

8 weken 🥰
Hihi net een haribo gummybeertje🥰

2 maanden geleden

Reactie op Sterrenmama1995

Hihi net een haribo gummybeertje🥰
Haha ja he.

2 maanden geleden

Onze blub vanochtend 8 weken en 4 dagen, lag ver naar achteren