151 Reacties

2 maanden geleden

🤩

2 maanden geleden

Reactie op Ako047

eerste echo die precies klopt met mijn berekening, precies 8 weken vandaag ...
Herkenbaar! Hier ook zwanger van de derde en lijkt alsof het nog spannender is (of ik ben het vergeten)

2 maanden geleden

8 weken mooi kloppend hartje❤️

2 maanden geleden

7.4 week💕

2 maanden geleden

Echt een freubel.

2 maanden geleden

7w +5 🥰🥰

2 maanden geleden

Onze eerste echo bij 8 weken . Met een kloppend hartje 🥰.

2 maanden geleden

Wij hebben vorige week de eerste echo gehad! Ik dacht zelf 7+1 te zijn, maar de verloskundige schatte me in op 6+, gezien de grootte. Wel een goed kloppend hartje gezien! Vanwege een onregelmatige cyclus zou het indd goed kunnen dat ik een latere eisprong heb gehad. Ben wel heel benieuwd naar de volgende echo, als echt duidelijk wordt hoe lang ik onderweg ben. Voelt als lang wachten... Spannend!

2 maanden geleden

Echo van vorig week 8weken.. Dus nu 9weken. Ik werd ook verrast met twee die 1vruchtzakje delen. Ik hoor hier vanalles.. Iemand e'ige ervaring of info? Groetjes en proficiat MAMASSSS

2 maanden geleden

De eerste echo gehad paar dagen terug gezet op 5+5 maar al wel een snel kloppend hartje🥰 Nu hopen dat de volgende echo ook mooi nieuws is🤞

2 maanden geleden

Ah hier net ook eindelijk de eerste echo gehad. Alles was goed, mooi op termijn, klein lief hartje zien flikkeren. Ik kan m’n geluk niet op 🤩

2 maanden geleden

Inmiddels alweer weekje geleden en nu 9 weken! Binnen 2 weken al de termijnecho😍 vandaag de intake gehad. Het blijkt dus dat mijn bmi net iets boven de 30 zit, waardoor ik sws al de suikertest moet doen en ik 2 extra echo’s krijg. Hebben meer mensen dat?

2 maanden geleden

Wij hadden afgelopen maandag de eerste echo en ik was verbaasd hoe duidelijk onze mini-ons al op een baby lijkt. Tijdens de echo bewoog de kleine zelf al. Op het moment van de echo was ik 9+1 weken.

2 maanden geleden

6+4 gisteren met een krachtig kloppend hartje!🥰

2 maanden geleden

Gisteren 1e echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. Dacht zelf 7+3 te zijn maar ben een week terug gezet.

2 maanden geleden

Eerste echo met 6+6. Het zat op de juiste plaats met stevige hartslag 🥰 Gemeten op 0,6 cm wat overeenkomt met de termijn. Voor mijn man begint het nu weer een beetje ‘echt’ te worden.

2 maanden geleden

Reactie op XesmeeX

Inmiddels alweer weekje geleden en nu 9 weken! Binnen 2 weken al de termijn ...
Ik heb de suikertest en extra echo’s bij mijn eerste zwamgerschap (vorig jaar) niet gehad. Had ik ze maar gehad.. Toen ik rond de 35 weken zwanger was voelde ik dat er iets niet goed was en heb toen aangedrongen op een suikertest. Bleek ik zwangerschapsdiabetes te hebben en mijn zoontje zat veelste ver boven de gemiddelde groeilijnen. De verloskundigepraktijk had mij de suimertest aan moeten bieden en extra groeiecho’s maar dat vonden ze niet nodig. Het advies van de gynaecoloog was daarna om met 37 weken in te leiden. Met ruim 37 weken is onze zoon gelukkig gezond maar wel macrosoom (te hoog geboortegewicht voor dat termijn) geboren. Ik heb ook een BMI boven de 30 en kan je echt aanraden extra onderzoeken met beide handen aan te grijpen, ze worden niet voor niets geadviseerd ;)

2 maanden geleden

Reactie op ElinevdV

Ik heb de suikertest en extra echo’s bij mijn eerste zwamgerschap (vorig ja ...
Wat vervelend dat ze dat bij jou dan niet gedaan hebben inderdaad! Jaa de extra echo’s zijn alleen maar fijn

2 maanden geleden

Hele mooie eerste echo gehad met 5+6 en een prachtig kloppend hartje gezien, over 2 weken weer kijken 😍😍

2 maanden geleden

Tweede echo. Omdat ik een extra vroege had ivm miskraam mocht ik nu met ruim 8 weken alweer komen. Heel fijn, alles is helemaal goed. Het is al echt meer een mens vormpje. Zo bijzonder om te zien.