151 Reacties

2 maanden geleden

Gisteren eerste echo bij 8+4 🥰

2 maanden geleden

Vandaag onze eerste echo gehad met een mooi kloppend hartje❤️ ik ben schijnbaar verder als we allemaal dachten volgens eerste berekeningen zou ik 7+ weken zijn maar vandaag met de echo blijkt dat ik 8 weken ben☺️ Super blij en mega opgelucht na dat ik eind mei een missed abortion heb gehad.

2 maanden geleden

Reactie op Fem1982

Gisteren eerste echo bij 8+4 🥰
Ook mooie!

2 maanden geleden

Reactie op simone3

Ook mooie!
🥰

2 maanden geleden

Reactie op Gulow

Een vraagje. Was de vitaliteitsecho inwendig of uitwendig?
Bij mij uitwendig toen kon ze het niet goed zien dus ook nog inwendig

2 maanden geleden

Prachtig om al die echo's te zien! Nou heb ik wel een vraagje, dit is mijn eerste zwangerschap en mijn eerste afspraak bij de verloskundige staat al gepland. Maar zijn deze eerste echo's op je eerste afspraak? En zijn dit dan inwendige vitaliteitsecho's of toch uitwendig? Ik begreep dat je zo vroeg (6/7wk) nog geen echo's kunt maken of begreep ik dat verkeerd haha

2 maanden geleden

Reactie op Anoni123

Prachtig om al die echo's te zien! Nou heb ik wel een vraagje, dit is mijn ...
Hier is de echo een aparte afspraak van de intake. Ik heb een vroege echo ivm miskraam in het verleden. Hebben ze niet gezegd wanneer je eerste echo is?

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Hier is de echo een aparte afspraak van de intake. Ik heb een vroege echo i ...
Ah oke. Ja ze gaf aan dat de eerste afspraak vooral een intake is, maar ik kan kiezen of ik ook een echo wil. Maar weet dan niet zo goed om welke echo dit gaat en of dit dan inwendig of uitwendig is bijvoorbeeld

2 maanden geleden

8 weken😍

2 maanden geleden

Reactie op Anoni123

Ah oke. Ja ze gaf aan dat de eerste afspraak vooral een intake is, maar ik ...
Oh ja je kan even vragen of je ervoor moet betalen! Een vroege echo wordt niet altijd vergoed namelijk.

2 maanden geleden

Reactie op Anoni123

Prachtig om al die echo's te zien! Nou heb ik wel een vraagje, dit is mijn ...
Bij mij was er met 6+4 genoeg uitwendig te zien, dus hoefde niet inwendig!

2 maanden geleden

Reactie op Wishhh

Bij mij was er met 6+4 genoeg uitwendig te zien, dus hoefde niet inwendig!
Inderdaad, dat was bij mij hetzelfde! Protocol is eigenlijk altijd inwendig, dus heb uitdrukkelijk om uitwendig verzocht. Was goed te zien bij mij met 6 weken

2 maanden geleden

Reactie op Sophie077

Inderdaad, dat was bij mij hetzelfde! Protocol is eigenlijk altijd inwendig ...
Waarom heb je uitdrukkelijk om uitwendig verzocht? Wat is er mis met een inwendige echo als dit medisch gezien nodig is?? #gewoon een vraag, geen oordeel

2 maanden geleden

Gister mijn eerste echo gehad omdat we dachten dat ik verder zou zijn dan gedacht. Dachten 8 weken maar toch 5 weken. Als het goed is gaat alles goed met de baby alleen is het hartje nog niet te zien helaas. Dus nog 3.5 week wachten en dan gaan we te horen krijgen of het hartje klopt. Super spannend maar heb er alle vertrouwen in. Eerste zwangerschap van ons dus weet niet goed wat te zien op de echo maar als het goed is ziet het er goed uit🤰🏻

2 maanden geleden

Echo s zijn zo vroeg vaak inwendig anders heb je kans weinig te zien.

2 maanden geleden

Dit was mijn echo bij 7+3 komende donderdag weer een echo bij 10+6

2 maanden geleden

Reactie op Naomi Nakisha

Gister mijn eerste echo gehad omdat we dachten dat ik verder zou zijn dan g ...
3 weken afwijkend is best veel.. heb je een heel onregelmatige cyclus en/of weet je niet wanneer je eisprong was? Nog even wachten en ik hoop voor jou ook op goed nieuws en een kloppend hartje bij en volgende echo!

2 maanden geleden

Reactie op Macy92

3 weken afwijkend is best veel.. heb je een heel onregelmatige cyclus en/of ...
Ik wist niet wanneer de eisprong was indd! Dus dat is het geweest Jaa mijn gevoel zit goed dus hoop het ook!! Dankjewel.

2 maanden geleden

Reactie op Anoni123

Prachtig om al die echo's te zien! Nou heb ik wel een vraagje, dit is mijn ...
Bij mij maakte ze meteen een echo om te kijken of alles goed zat. Dit deden ze inwendig omdat het inwendig zo vroeg beter te zien is dan uitwendig. Wij konden bij 6+ weken het hartje al goed zien en horen

2 maanden geleden

Reactie op AshleyJeroen

Waarom heb je uitdrukkelijk om uitwendig verzocht? Wat is er mis met een in ...
Als ze het uitwendig zien is het toch niet medisch nodig? Beetje privacy 👍🏻