151 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Sophie077

Inderdaad, dat was bij mij hetzelfde! Protocol is eigenlijk altijd inwendig ...
Bij mij probeerde ze gewoon uitwendig vanuit haarzelf, bij 6+4 en alles was prima te doen.

2 maanden geleden

Dit was mijn echo bij 7+3 komende donderdag weer een echo bij 10+6
Ik heb 21 aug een echo met 10+6 dus ben heel benieuwd naar die van jou! Wil je die weer delen?

2 maanden geleden

Reactie op Maria1987

Ik heb 21 aug een echo met 10+6 dus ben heel benieuwd naar die van jou! Wil ...
Ohja hoor! Zal ik doen

2 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad. Naar schatting zit ik op 7+5. Kloppend hartje gezien, so far so good dus 🥰❤️

2 maanden geleden

Ziels en ziels blij, na 2 miskramen hebben we vandaag bij 7 weken een sterk kloppend hartje gezien. 🥹🥰

2 maanden geleden

7 weken en 2 dagen gisteren! Alles zag er goed uit en er was een mooi knipperend hartje te zien 🥰🥰

2 maanden geleden

Hier gisteren de intake gehad + een echo, helaas kon de verloskundige het net niet goed zien (ze zag wel iets maar kon er niet goed bij, lag nog iets te ver). Morgen weer een echo bij een echoscopist, verloskundige die ik gisteren had is geen echoscopist dus kan dan ook geen inwendige echo maken. Bij de 2 vorige zwangerschappen precies hetzelfde verhaal dus ik maak me nog geen zorgen, we konden gisteren wel zien dat er iets in de baarmoeder zat maar ze kreeg het gewoon niet goed in beeld

2 maanden geleden

Reactie op JSRX

Hier gisteren de intake gehad + een echo, helaas kon de verloskundige het n ...
Ik had gister precies het zelfde, vrijdag terug komen. Geeft me een beetje hoop

2 maanden geleden

Reactie op Katrien1994

Ik had gister precies het zelfde, vrijdag terug komen. Geeft me een beetje ...
Bij mijn oudste moest er met 10 weken nog een inwendige echo gemaakt worden. Bij de jongste kon de verloskundige ook niks vinden en een paar dagen later bij de echoscopist een echo gehad en zij zag het binnen een paar seconden, zij weet natuurlijk ook precies waar en hoe ze moet zoeken. Maar inderdaad dus nog niet te druk maken! Komt vast helemaal goed 🤗

2 maanden geleden

Hey ladies Vandaag eerste echo gehad. Wellicht dat jullie even mee kunnen kijken. De VK vond het erg klein gezien te berekening. En toen dachten we beide ook nog 2 kloppende hartjes te zien maar ze kon het allemaal niet goed zien. Ik moet dus morgen terug om met haar collega een second opinion te doen. We zagen het niet meteen maar onder en boven aan zagen we toch echt iets kloppen maar ook niet heel snel. Dus het is nog erg spannend allemaal. Ben benieuwd naar morgen..... iemand zoiets meegemaakt?

2 maanden geleden

Hey ladies Vandaag eerste echo gehad. Wellicht dat jullie even mee kunnen ...
Hoe ver dacht jij te zijn en wat gaf de meting weer? Het is helemaal niet gek als daar een (klein) verschil tussen zit hoor! En bedoel je met 2 hartjes dus een vermoeden van tweeling?

2 maanden geleden

7 weken en 2 dagen! Goed kloppend hartje te zien😍

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Hoe ver dacht jij te zijn en wat gaf de meting weer? Het is helemaal niet g ...
De VK zei 8+2 ik dacht zelf 7+5 maar tijdens de echo zei ze 6 weken. En ja inderdaad misschien een tweeling

2 maanden geleden

De VK zei 8+2 ik dacht zelf 7+5 maar tijdens de echo zei ze 6 weken. En ja ...
Ah ja soms is het moeilijk te meten! Ik ben vorige zwangerschap bij de 2 echo ook weer vooruit gezet! Hoop voor je dat het goed zit 🤞🏼Spannend morgen!

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Ah ja soms is het moeilijk te meten! Ik ben vorige zwangerschap bij de 2 ec ...
Dankje! Ik laat het morgen weten :)

2 maanden geleden

Gisteren de eerste echo gehad! Ik was verder dan gedacht. Nu op 8 weken en 5 dagen 🤩. Grote opluchting na een miskraam in maart 😊

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Ah ja soms is het moeilijk te meten! Ik ben vorige zwangerschap bij de 2 ec ...
Ik werd gister gebeld en ik moet nu volgende week donderdag ipv vandaag.....Lang wachten zeg, maar goed. Ze zei we gaan morgen geen verschil met vandaag zien dus het is verstandig om het volgende week te doen. Begrijpelijk.

2 maanden geleden

Hier vandaag nog weer een echo gehad en alles zag er goed uit! En het blijkt een tweeling te zijn 🙈

2 maanden geleden

Reactie op JSRX

Hier vandaag nog weer een echo gehad en alles zag er goed uit! En het blijk ...
Nou wat leuk ! En eigenlijk best gek dat ze gister niks konden zien? Volgens mij zit je ook nog eens bij dezelfde verloskundige praktijk 😜. Gefeliciteerd hoor !

2 maanden geleden

Reactie op Katrien1994

Nou wat leuk ! En eigenlijk best gek dat ze gister niks konden zien? Volgen ...
Ja heel gek inderdaad maar nu vond de verloskundige het meteen en was meteen duidelijk in beeld dat het om 2 ging 😂 Oh wat grappig! In Hardenberg?