819 Reacties

3 maanden geleden

Toevallig heb ik dit ook! Ik denk dat het juist leuk is dat je ervaringen k ...
Jaaa dat wel hoop ik 🥰 mijn zus is een bijzondere soms 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Anniekkkkk

Hi dames! Vanmorgen nog een keer getest (4 dagen na positieve test digitale ...
Ik weet niet of je ooit hebt gelezen over het ‘hook effect’? Zoek het maar eens op. Urine verdunnen met water kan helpen. Heb je verder nog symptomen?

3 maanden geleden

Ik weet niet of je ooit hebt gelezen over het ‘hook effect’? Zoek het maar ...
Nog nooit over gelezen, meteen even opgezocht. Had de verloskundige gebeld en die zegt dat ik me geen zorgen moet maken zolang er wel een streepje verschijnt en dat de dikte niks zegt over of er iets is. Een streepje is gewoon zwanger en afwachten op de eerste echo. Heb de afgelopen dagen alle symptomen gehad (krampjes, rugpijn, afscheiding, vollere borsten), dus het zal wel goed zijn, alleen vandaag toevallig voel ik “niks”. Maak me vooral gek door teveel te lezen online en moet het loslaten en gewoon een week geduld hebben, haha..

3 maanden geleden

Reactie op Anniekkkkk

Nog nooit over gelezen, meteen even opgezocht. Had de verloskundige gebeld ...
Snap je volkomen ik Google me ook een gek wij verwachten waarschijnlijk een tweeling eerste echo gehad en de verloskundige zei ja het kan alle kanten nog op gaan dus maak mezelf zo onzeker als wat ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken zodat de week sneller om gaan voor onze volgende echo

3 maanden geleden

Snap je volkomen ik Google me ook een gek wij verwachten waarschijnlijk een ...
Gefeliciteerd! Gekmakend hè.. 😅

3 maanden geleden

Reactie op Anniekkkkk

Gefeliciteerd! Gekmakend hè.. 😅
Ja heel erg zeker omdat we niet nu nog weten of beide kindjes goed gaan ontwikkelen

3 maanden geleden

Reactie op Anniekkkkk

Hi dames! Vanmorgen nog een keer getest (4 dagen na positieve test digitale ...
Dit is een Etos test toch? Ik heb het idee dat het linker streepje daar altijd wat lichter blijft. Ik had ook het idee dat deze bij niet opliep terwijl de wekenindicator dat wel deed. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken!☺️

3 maanden geleden

10 dpo...net achter gekomen😱😍💘

3 maanden geleden

Gefeliciteerd iedereen! Vandaag eigenlijk pas NOD. Maar zondag was hij al positief. Hij is vandaag wel heeeeeeel duidelijk. Jeetje.

3 maanden geleden

Vind het trouwens wel gek dat mijn positieve test 2-3 weken aangeeft terwijl ik 14 dpo ben. Weet iemand hoe dat dan precies werkt

3 maanden geleden

Reactie op Horst1997

Vind het trouwens wel gek dat mijn positieve test 2-3 weken aangeeft terwij ...
Als vandaag 14 dpo is, is dat ook ongeveer je NOD. En dan kan het voorkomen dat je een hoog hcg gehalte hebt en dat hij dus 2-3 weken aangeeft. 2 weken = 14 dagen vanaf de bevruchting, zo rekent CB. Misschien is je eisprong toch net iets eerder geweest en ben je nu 15 dpo en dus 2 weken en 1 dag vanaf je eisprong/bevruchting en dan dus 2-3 wkn CB!

3 maanden geleden

Reactie op Horst1997

Vind het trouwens wel gek dat mijn positieve test 2-3 weken aangeeft terwij ...
In de bijsluiter staat dit uitgelegd.

3 maanden geleden

Reactie op Anniekkkkk

Hi dames! Vanmorgen nog een keer getest (4 dagen na positieve test digitale ...
Dat is een test van de Albert Heijn toch? Ik heb die namelijk ook gedaan 2 dagen voor NOD en op NOD zelf, maar ik vond hem toen niet dikker qua lijn. Ik heb net nog even van een ander merk gehaald, omdat ik me daar dus ook zorgen om maakte. Maar misschien ligt het dus aan het type test.

3 maanden geleden

🙏🏻🙏🏻🙏🏻

3 maanden geleden

Het begint te dalen en merk sinds deze test dat het besef binnenkomt. Vorige keer vroege miskraam gehad op het zelfde moment als ik nu zit en nu met “weinig” klachten op het moment net toch nog een test gedaan. (Lees na al 4 testen vanaf zaterdag gehad te hebben). Zo dankbaar💕🥺

3 maanden geleden

Gister mijn NOD. Streepjes lopen mooi op 😌

3 maanden geleden

Reactie op Horst1997

Vind het trouwens wel gek dat mijn positieve test 2-3 weken aangeeft terwij ...
Ik ook vandaag op 14 dpo 2-3 weken. En ik testte vanaf afgelopen zondag al zwanger 1-2 weken. Waarschijnlijk maken we gewoon veel HCG hormonen aan 😀

3 maanden geleden

Zo blij! Op 13dpo 1 dag voor nod positief getest vanavond. 🤎

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Zo blij! Op 13dpo 1 dag voor nod positief getest vanavond. 🤎
Gefeliciteerd! Laten we voor ons allebei hopen op een goede uitkomst dit keer 🥰🍀

3 maanden geleden

Wel of geen ?