819 Reacties

3 maanden geleden

Test nummer 3

3 maanden geleden

Eindelijk na een traject met iui en icsi

3 maanden geleden

❤️🌈

3 maanden geleden

Kan het nog niet helemaal geloven en ben ook best bang 🥹 na een MA in maart is het meteen in de eerste ronde weer raak… ik vind het echt super spannend…🍀🍀

3 maanden geleden

Reactie op MamaMama93

Ik ben 12dpo en dat weet ik zeker door ovulatietesten. Mijn test geeft ook ...
Clearblue meet vanaf conceptie, zie bijsluiter. 2-3 is dan b.v + 5 en 1-2 is 3-4 zoiets

3 maanden geleden

Mooi oplopende testen hier! De eerste (onderste) is van 2/7, daarna 4/7 en de bovenste en de clearblue van vanmorgen 🥰. Was de eerste ronde voor ons 2e kindje. Ik heb mijn spiraal laten verwijderen en ben erna niet ongesteld geworden, had dus geen idee wanneer ik zou ovuleren. Aangezien ik nog steeds niet ongesteld was geworden, voor de "grap" een test gedaan en die was dus meteen positief 😅. Als ik de clearblue moet geloven dus ongeveer 2 a 3 weken geleden de eisprong gehad, dus dan ben ik nu 4 a 5 weken zwanger.

3 maanden geleden

Reactie op Merel8989

Clearblue meet vanaf conceptie, zie bijsluiter. 2-3 is dan b.v + 5 en 1-2 i ...
Ja alleen had ik pas op 22 juni een positieve ovulatietest. Dus dan zou 1-2 eerder passen dan 2-3. Maar heb er wel een goed gevoel over verder. Zie het met de 1e echo wel🥰

3 maanden geleden

Reactie op NoordHolland123

NOD is komende vrijdag maar vandaag met 11 dpo een positieve test voor baby ...
Mijn lijntje is ook zo licht en maak me daar best zorgen om. Maar dat hoeft dus niets te zeggen want zie het bij jou ook. Gefeliciteerd 🥳

3 maanden geleden

Morgen m'n NOD 😊

3 maanden geleden

Ik blijf steeds maar testen omdat het zo onwerkelijk voelt nog steeds, als ik het goed begrijp meten deze testen pas vanaf de bevruchting, dus dan zien de hcg waardes er volgens mij goed uit. Ik zou nu 4+2 zijn volgens de app.

3 maanden geleden

Positiever word die niet denk k 🥺

3 maanden geleden

Reactie op CheyennneeP

Mijn lijntje is ook zo licht en maak me daar best zorgen om. Maar dat hoeft ...
Hoef je zeker geen zorgen om te maken, doe om de dag testen even maar loopt mooi op… oh en de symptomen zijn ook al erg aanwezig bij mij 😅

3 maanden geleden

Wat vinden jullie van deze testen? Goed genoeg qua ‘oploop’ en qua dpo / dag na nod? De allereerste is van eerdere cyclus toen het misging. Was toen op dag van nod. Die telt nu dus niet mee. Tweede is eerste positieve test deze cyclus. Afgelopen donderdag, 1 dag voor nod. Op 13 dpo in de avond na paar uurtjes niet plassen. Derde is vrijdagochtend eerste urine (nod). Vierde is vanmiddag (zaterdag) na 2/3 uurtjes niet plassen, wel gedronken dus lichtere urine. Ik zie dat ze donker zijn. Dat stelt wel gerust. Maar voel verder niets op wat moeheid na en ietwat gevoelige borsten. Gisteren had ik ook een drukkend gevoel in m’n buik en dat is nu weg.

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Wat vinden jullie van deze testen? Goed genoeg qua ‘oploop’ en qua dpo / da ...
Ziet er prachtig uit!

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Ziet er prachtig uit!
Dank voor je reactie!

3 maanden geleden

Reactie op Macy92

Wat vinden jullie van deze testen? Goed genoeg qua ‘oploop’ en qua dpo / da ...
Ziet er echt goed uit hoor! Ik heb me ook suf getest hoor, deze ronde. Snap goed hoe je je voelt. Maar àls je dat wilt doen, doe het dan iedere ochtend, rond dezelfde tijd. Of beter nog: nu vertrouwen op je lichaam, zoals iemand anders je ook adviseerde. Dit ziet er goed uit, hoop dat je daar wat vertrouwen uit kunt putten. Het is gewoon een onzekere tijd!

3 maanden geleden

Reactie op mirsjem

Ziet er echt goed uit hoor! Ik heb me ook suf getest hoor, deze ronde. Snap ...
Dat moet ik inderdaad doen, vertrouwend hebben! Dank je voor je woorden!

3 maanden geleden

Vandaag heb ik dan eindelijk me knal streep in handen gehad. Ik was heel onzeker omdat de 28 ste ik al 2 dagen overtijd was met mijn menstruatie dus ik vond het raar dat die zo licht was ook omdat dit vroege testen waren. Heb ik dan een late ei sprong gehad of? Ik weet het niet

3 maanden geleden

Reactie op sxxx

Positiever word die niet denk k 🥺
Mooie testen! Hoe ver ben je precies?

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 4w+6d zwanger. Zien deze testen er een beetje goed uit? Geen idee meer hoe ze eruit zagen tijdens de zwangerschap van mijn dochter. Had vandaag wel gehoopt op een dye stealer… Wanneer hadden jullie die?