819 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Juul96

1 dag voor nod, vind ze wel vrij licht 🧐
Vind ze juist duidelijk hoor voor dag voor nod, ik had deze streepjes 2 dagen NA nod.

3 maanden geleden

Nod 13-7 😇

3 maanden geleden

Reactie op Korrel

11 juli is mijn nod, 5 juli al een mooi lichte streep 🥰
Was overigens heel blij dat jij ook een goeie verzameling testen hebt! Lees toch van - stop met testen en waarom zoveel - 😅 geen idee .. geef rust denk ik!? (En complete verwarring tegelijkertijd!!)

3 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Huh, 13 dagen voor je nod? 😅 je kunt pas vanaf minimaal 7 dagen na inneste ...
Hi, ja ook zoiets geks! Heb een onwijs lange cyclus (vindt ik) 30/31/32..

3 maanden geleden

Reactie op Korrel

11 juli is mijn nod, 5 juli al een mooi lichte streep 🥰
Mooie oploop! 😇

3 maanden geleden

Reactie op Juul96

1 dag voor nod, vind ze wel vrij licht 🧐
Sowieso zwanger! Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Na 3 jaar proberen, 6 IUI pogingen en 5 terugplaatsingen in IVF nu éindelijk een positieve test mogen zien 😍 Kan het nog niet geloven!

3 maanden geleden

Dit weekend fijn getest om 5 uur sochtends, en de vage streepjes van de testen op vrijdag bleken toch echt waar te zijn

3 maanden geleden

Na heel wat cheape testjes net ook maar eens een dure gedaan. Toch wel leuker om het zo in je scherm te lezen!

3 maanden geleden

Hoi Hoi Dames. Ik heb deze zwangerschaptesten gedaan in verschillende weken. Nu twijfel ik of dit positieve testen zijn… De huisartsassistenten zeiden van wel. Maar ik zit nu zo in twijfel en onzekerheid. Dit is mijn aller eerste keer namelijk en ik hoop zo dat het waar is🙈🤩

3 maanden geleden

Reactie op Larissa1998

Hoi Hoi Dames. Ik heb deze zwangerschaptesten gedaan in verschillende wek ...
Positief!

3 maanden geleden

Na een twijfelweekje of de boel wel “opliep” vanochtend mooie bevestiging! 2-3 weken vandaag 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Larissa1998

Hoi Hoi Dames. Ik heb deze zwangerschaptesten gedaan in verschillende wek ...
Ik zie overal een lijntje, dus dat is positief. Maar heb je de onderste 2 niet te lang in de urine gehouden, omdat ze helemaal geel zijn gekleurd? Dit hoort niet zo te zijn, of zijn ze al heel oud?

3 maanden geleden

Na een twijfelweekje of de boel wel “opliep” vanochtend mooie bevestiging! ...
Ah fijn! Gefeliciteerd! Hoeveel dpo en na nod ben je nu?

3 maanden geleden

Ik zie overal een lijntje, dus dat is positief. Maar heb je de onderste 2 n ...
Die 2 die al verkleurd zijn zijn nu denk ik 2 weken geleden genomen. Dus geen idee of dat normaal is 😅

3 maanden geleden

De test van vanochtend! Dat betekent dus 4-5 weken zwanger. Zelf kom ik o.b.v. schatting uit op 4 weken vandaag 😊

3 maanden geleden

Reactie op johanna95

De test van vanochtend! Dat betekent dus 4-5 weken zwanger. Zelf kom ik o.b ...
Gefeliciteerd meid! Ik lees heel veel “zoveel weken+….” Betekent dat je weken van de CB test plus de weken van menstruatie tot ovulatie dus bevruchting? Probeer m’n uitgerekende datum beetje helder te krijgen…..

3 maanden geleden

Gefeliciteerd meid! Ik lees heel veel “zoveel weken+….” Betekent dat je wek ...
Dankje! Ja klopt. Hij meet het aantal weken sinds de bevruchting. Als de test 2-3 weken aangeeft, ben je 4-5 weken zwanger. Zo staat het in de bijsluiter met een tabel 😊 Ik meen mijn ovulatie gevoeld te hebben en daarmee kom ik zelf uit op ong. 4 weke, afhankelijk van hoe snel het eitje bevrucht is. De eerste echo geeft mogelijk een betere schatting 🤭 Je kunt het ook berekenen a.d h.v. je menstruatie en cyclusduur. Er staan meerdere tools online. Heb je daar al eens naar gekeken?

3 maanden geleden

Kon het niet laten...toch nog een extra bevestiging dat hij mooi omhoog loopt☺️🩷

3 maanden geleden

:)