819 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op joanna44

Wat heb je met de test gedaan? Ik zie niks, maar kan aan de app liggen omda ...
Was 1 juni voor het laatst ongeteld

3 maanden geleden

Btw heb mijn gebruikersnaam moeten veranderen, kreeg een melding...馃槂馃檲 dus ben nu geen Bellabori meer

3 maanden geleden

Na twee miskramen hopen wij 15 juli een kloppend hartje te zien 鉂わ笍

3 maanden geleden

3 dagen voor NOD.

3 maanden geleden

Kon niet wachten tot morgen! 1 juli eerste voorzichtige positieve test! 1 week later 馃槆

3 maanden geleden

Ist positief?
Om eerlijk te zijn zie ik niets.. wat is dit voor test? Misschien handig om nog even een andere test te doen. Ik duim voor je 馃崁

3 maanden geleden

Na 3 jaar proberen en een miskraam tussendoor, hopen we 22 juli een goede echo te hebben... aan de testen kan het niet liggen 馃ス we kunnen het nauwelijks geloven 鉂わ笍 Gefeliciteerd allemaal!

3 maanden geleden

馃槉

3 maanden geleden

馃槃馃槃 al een maand vol spanning en het blijft positief uitkomen 馃懚馃徏鉂わ笍

3 maanden geleden

馃槃馃槃 al een maand vol spanning en het blijft positief uitkomen 馃懚馃徏鉂わ笍
Sorry, maar ik vind je berichten nogal bijzonder. Als je 1 juni voor het laatst ongesteld was, waarom ligt hier dan een test van 4 juni bij? Je kunt na 3 dagen toch niet zwanger zijn? En de middelste test is helemaal geel; te veel urine? De onderste test kan ik niet duidelijk zien, maar de testen uit je vorige berichten daar zie ik ook niks? Als je echt denkt dat ze positief zijn, dan wellicht eens een digitale clear blue doen? Succes ermee!

3 maanden geleden

Sorry, maar ik vind je berichten nogal bijzonder. Als je 1 juni voor het la ...
Oeps ik dacht hetzelfde, ik vind de lijntjes op de testen allemaal indroog lijntjes馃 misschien inderdaad even een digitale doen

3 maanden geleden

Zo blij. Ons 2e wonder 鉂わ笍

3 maanden geleden

Nog een beetje turen, maar een streepje is een streepje 馃コ

3 maanden geleden

Hier onze dochter met de test

3 maanden geleden

Reactie op Shamm1990

Hier onze dochter met de test
馃槒

3 maanden geleden

2 dagen na NOD, licht positief. Kruidvat weken indicator 2-3 weken geeft hij aan. Hier voorzichtig blij 馃馃徎

3 maanden geleden

Blij!! maar nog wel gereserveerd ofzo herkennen jullie dat? 馃槉

3 maanden geleden

Reactie op Ardm

Nog een beetje turen, maar een streepje is een streepje 馃コ
Gefeliciteerd! Hoeveel NOD ben je? Ik heb deze ook gebruikt en twijfel of ik een streepje zie馃槄

3 maanden geleden

Reactie op Mommytobe-aug2022

Gefeliciteerd! Hoeveel NOD ben je? Ik heb deze ook gebruikt en twijfel of i ...
Gisteren was m鈥檔 nod. Deze test is van vanmorgen. En vanmiddag een clearblue 1-2 weken 馃コ

3 maanden geleden

Reactie op Mommytobe-aug2022

Gefeliciteerd! Hoeveel NOD ben je? Ik heb deze ook gebruikt en twijfel of i ...
Heb vorige maand deze ook gebruikt en die was spierwit. Hoe licht het streepje ook is, het is positief. Je kan evt daarna weer 48 uur later testen om de oploop te zien. Wanneer was/is je nod?