819 Reacties

3 maanden geleden

😄😄 al een maand vol spanning en het blijft positief uitkomen 👶🏼❤️
Hier klopt toch helemaal niets van ? Al een maand lang een zelfde streepje en geen oploop? 1 juni voor t laatst ongesteld maar 4 juni een positieve test ?

3 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Hier klopt toch helemaal niets van ? Al een maand lang een zelfde streepje ...
Lijkt mij ook niet kloppend nee. Hoe dat kan geen idee. Niesniesnies heb je al een digitale clear blue gedaan?

3 maanden geleden

💖

3 maanden geleden

Zwanger van mijn eerste kindje. Een week geleden getest en inmiddels 5+1 volgens de berekeningen. Spanning, onwerkelijkheid en enthousiasme ❤️❤️

3 maanden geleden

Vandaag 5 na nod. Denk dat ie nu wel donker genoeg is 🥰

3 maanden geleden

Maandag al een digitale van clear blue die het zij. App geeft als datum 19 maart 🥰

3 maanden geleden

Hier zit ik ook nog vol ongeloof… afgelopen maandag wel 4 testen gedaan maar hartstikke positief!! Eindelijk gelukt na ronde 18! 🥹❤️

3 maanden geleden

Vandaag officieel de test mogen doen na onze 4e terugplaatsing, ook nog eens het laatste embryo van deze ronde... Last best hopen we maar🤞🏼.

3 maanden geleden

Mijn 1e positive

3 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Hier zit ik ook nog vol ongeloof… afgelopen maandag wel 4 testen gedaan maa ...
Wat fijn! Gefeliciteerd 🥳

3 maanden geleden

Reactie op Ardm

Wat fijn! Gefeliciteerd 🥳
Dankjewel 😊

3 maanden geleden

Reactie op Daniedkx

Vandaag officieel de test mogen doen na onze 4e terugplaatsing, ook nog een ...
Gefeliciteerd! 🥳 bij mij ook de 5de terugplaatsing en laatste embryo. Had mij al voorbereid op een nieuwe punctie, haha.

3 maanden geleden

Reactie op SandyKT

Gefeliciteerd! 🥳 bij mij ook de 5de terugplaatsing en laatste embryo. Had ...
Jij ook gefeliciteerd!🥳 Ja ik was er ook al bang voor. Hopen dat 't goed mag blijven gaan!🙏🏼

3 maanden geleden

26 juni de eerste positieve test. Op 27 juni toch maar de Clear Blue (je weet het maar nooit). Allemaal gefeliciteerd 😍

3 maanden geleden

Na 2,5 jaar en we zouden net starten met een traject, zijn we spontaan zwanger van ons 2e kindje!

3 maanden geleden

Reactie op Bella01

Na 2,5 jaar en we zouden net starten met een traject, zijn we spontaan zwan ...
Gefeliciteerd wat leuk voor jullie!

3 maanden geleden

Zo zaten we 21 juni nog op het preconceptiespreekuur ons te informeren over hoe we het beste konden voorbereiden op een zwangerschap en kregen we een Go om te gaan proberen.. en zo test ik gister positief. OK dan. 😱

3 maanden geleden

Reactie op reikoryuu

Zo zaten we 21 juni nog op het preconceptiespreekuur ons te informeren over ...
Geweldig! Goede voorbereiding is het halve werk hè. Gefeliciteerd 🎉

3 maanden geleden

Eindelijk sinds 2021 dmv ICSI zwanger🧡

3 maanden geleden

Vandaag op 12dpo! Ronde 21🙏🏻Onze allerlaatste poging voor ik aanstaande maandag zou beginnen met de medicatie voor IUI! Zo dankbaar!