819 Reacties

3 maanden geleden

Na 4 rondes letrozol, vorige week een positieve test! 🥰

3 maanden geleden

Dit was de vroege test die een paar dagen kan doen voordat je ongesteld wordt. Binnen 10sec 2 strepen😅🤣

3 maanden geleden

Na 3,5 jaar bezig te zijn , 2 miskramen en nu zwanger van de 2e tp ivf 🍀. Nu 5 weken en 6 dagen bijna 6 weken vorige keer ging het toen fout dus nu hopen♥️

3 maanden geleden

Afgelopen donderdag 💕

3 maanden geleden

Ik kan mijn geluk niet op!!!!❤️❤️❤️❤️❤️

3 maanden geleden

Zo enorm blij!!! 🥰

3 maanden geleden

We kunnen het nauwelijks geloven en het moet ook nog even landen maar na 3,5 jaar en een miskraam verder hebben we nu een positieve test van ons 2e wondertje! 💖

3 maanden geleden

Deze hoorde nog bij mijn reactie , vandaag 5 + 6 💙♥️💕

3 maanden geleden

Dit was bij ons vanmorgen.... ons 3e wondertje 🥰. Ik merk alleen dar ik het moeilijk te geloven vind omdat het geen knal streepje is zoals bij de eerste 2. Maar dit is een vroege test en vrijdag moet ik pas ongesteld worden.

3 maanden geleden

Erg spannend! In november miskraam gehad en februari go gekregen van gynaecoloog. Nu een positieve test ben zo blij, maar vind het ook best wel spannend. Gevoelens van toen komen wel terug. Maar we blijven hoop houden !

3 maanden geleden

Zondag erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste wondertje👶🏼✨

3 maanden geleden

Vanochtend met mijn man samen getest ❤️ vorige maand op 9 juni begon een vroege miskraam. Heb niet lang gebloed gelukkig en was exact een week erna weer negatief... op 22 juni duidelijk de eisprong gevoeld en afgelopen week weer exact zelfde symptomen! Vind het dood eng maar de test is wel veel duidelijker dan vorige maand. Zo spannend!!!!

3 maanden geleden

Dag 11 na tp tot dag 18 na tp

3 maanden geleden

Reactie op Daniedkx

Vandaag officieel de test mogen doen na onze 4e terugplaatsing, ook nog een ...
Wat super fijn!!! Hier ook zwanger van de 2e ronde em 4e embryo 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Daniedkx

Vandaag officieel de test mogen doen na onze 4e terugplaatsing, ook nog een ...
Hier ook na de tweede punctie 4e terugplaatsing

3 maanden geleden

27 juni terugplaatsing laatste cryo, afgelopen maandag een positieve test 😱 Wel veel buikpijn, dat stelt me nog niet echt gerust

3 maanden geleden

Is dit een knaltest of niet? ☺️ Nu 5 dagen na NOD.

3 maanden geleden

Vandaag 6 weken, wilde toch kijken of de wekenindicator 3+ aangaf. 🥳

3 maanden geleden

Op me nod getest gelijk positief!

3 maanden geleden

Reactie op kittyx12

Op me nod getest gelijk positief!
Toen al 2-3? 😱