819 Reacties

3 maanden geleden

Sinds zaterdag test ik positief na IVF 2de poging. Deze test is van vabdaag. Heel spannend allemaal! Over 2 weken de eerste echo.

3 maanden geleden

馃グ

3 maanden geleden

2 maanden geleden een miskraam gehad. Nu zit ik me helemaal gek te maken met het vergelijken van testen van de afgelopen 4 dagen... lopen ze wel genoeg op. Ook al zegt dat niet altijd alles, want bij mijn miskraam (missed abortion) liepen de testen ook gewoon op maar is het kindje op een gegeven moment gestopt met groeien.. ik merk ook aan mezelf dat ik niet blij kan zijn en dat ik nu denk van eerst de echo maar eens afwachten. Nu is het ook nog zo, ik ga op vakantie precies rondom de tijd dat ik 7 weken zou zijn en dus mocht komen voor een vroege echo. Nu moet ik wachten tot ik weer terug ben en dan zal ik waarschijnlijk 9 weken moeten zijn. Blijf wel in Nederland dus misschien ga ik proberen een verloskundige in de buurt vd camping te vinden en vragen of die een vroege echo kunnen doen...

3 maanden geleden

Sinds dinsdag positief getest 馃挅

3 maanden geleden

Reactie op kitisdeshit

Sinds dinsdag positief getest 馃挅
Wat leuk! Wij hebben ook sinds dinsdag een positieve test

3 maanden geleden

馃槏 Net getest

3 maanden geleden

Sinds woensdag馃挒

3 maanden geleden

Reactie op EsmeeSpr.

Wat leuk! Wij hebben ook sinds dinsdag een positieve test
Wat leuk! Gefeliciteerd 馃挒

3 maanden geleden

X

3 maanden geleden

Sinds dinsdag een positieve test 馃ぉ

3 maanden geleden

Vandaag 5 weken馃挋馃挄

3 maanden geleden

Ik kon het niet geloven, dus het is niet bij 1 test gebleven 馃ス鉂わ笍

3 maanden geleden

De testjes nemen toe 馃グ

3 maanden geleden

Op NOD test

3 maanden geleden

Gisterenavond (vandaag mijn NOD) getest. Volgens mijn cyclus 4+6

3 maanden geleden

Denk NOD morgen, mijn eisprong was geloof ik 1 dag later dan verwacht. Hopelijk blijft het goed gaan 馃崁

3 maanden geleden

Mijn verjaardagscadeau vanmorgen 馃グ ik weet niet precies wanneer m鈥檔 NOD is

3 maanden geleden

Loopt mooi op 馃グ morgen 5 weken

3 maanden geleden

Reactie op Urbanjungle

Mijn verjaardagscadeau vanmorgen 馃グ ik weet niet precies wanneer m鈥檔 NOD is ...
Gelukkige verjaardag en gefeliciteerd 馃槃

3 maanden geleden

Ik schrijf ook mee. Ik ben echt in schock! Dit is zwangerschap nummer twee, en we waren al een hele tijd aan het proberen. Ik had de laatste weken vage klachten, vooral dichte oren en droge ogen. En moe.. Niet normaal hoe moe. Dus toch maar getest en ja hoor. Morgen 5 weken als het goed is. Bij mijn dochter鈥檚 zwangerschap had ik vooral pijnlijke borsten, nu helemaal niet. Spannend!