819 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Iris_x

Als het je kan gerust stellen; het heeft echt wel ff geduurd voor ik zo’n t ...
Wat lief ! Je hebt ook helemaal gelijk. Gelukkig houdt het me niet bezig en kan ik het goed los laten 💪🏻

3 maanden geleden

Zo leuk om te zien hoe mooi het oploopt 😊

3 maanden geleden

Overmorgen nod en nu al 2-3 weken...whaaa

3 maanden geleden

Bij jullie je digitale clear blue ook al leeg? 😢 dinsdag ochtend mee getest.. nu al leeg 😵‍💫🫣

3 maanden geleden

Reactie op k1995j

Bij jullie je digitale clear blue ook al leeg? 😢 dinsdag ochtend mee getes ...
De weken indicator vanmorgen wel, maar de andere digitale nog niet. Maandag mee getest

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

De weken indicator vanmorgen wel, maar de andere digitale nog niet. Maandag ...
Ja ik bedoel ook die weken idd! Ga morgen even opnieuw doen en even goede foto maken, wou ik net vanmiddag doen 🤣

3 maanden geleden

Morgen mijn NOD. Vanmorgen action en kruidvat test gedaan. Beide mooi positief. Vanmiddag clearblue gedaan. In maart een chemische zwangerschap gehad dus ik hoop dat alles goed mag verlopen in deze zwangerschap 🍀

3 maanden geleden

Zijn dit mooie testen voor 12 dpo?

3 maanden geleden

Reactie op babywens_

Zijn dit mooie testen voor 12 dpo?
Ja!

3 maanden geleden

Via IVF dus hopen op een mooie zwangerschap, durf het nog niet te geloven 🥺 Zou vandaag al 4 weken mogen zijn, 13juni was mijn punctiedag 🍀 Ga vanaf vandaag elke ochtend testen en hopelijk looen ze nu verder op, heel spannend dit 🤞🏻🌸

3 maanden geleden

4 weken en 3 dagen nu. Vinden jullie de oploop voldoende en de test van vandaag (onderste) donker genoeg voor 4w3d? Ik weet de NOD zeker, omdat ik in het ziekenhuis loop. Bedankt voor het meekijken!

3 maanden geleden

Reactie op mamavanI.

4 weken en 3 dagen nu. Vinden jullie de oploop voldoende en de test van van ...
Ziet er goed uit

3 maanden geleden

Reactie op mamavanI.

4 weken en 3 dagen nu. Vinden jullie de oploop voldoende en de test van van ...
Ja das oké! Kruidvat liep bij mij amper op dus ik vind deze zeker oke!!

3 maanden geleden

Hoihoi Dames, Hier een blije andere dame. Na 5 IUI pogingen vanochtend een test gedaan op dag 14 na de IUI en raak! Het ziekenhuis ziet het als zwanger dus ik ben helemaal in de wolken.

3 maanden geleden

Reactie op mamavanI.

4 weken en 3 dagen nu. Vinden jullie de oploop voldoende en de test van van ...
Ik ben vandaag ook 4 weken en 3 dagen. De mijne zien er ook zo uit. Niet helemaal donker Zolang ze positief zijn en niet ver af lopen is het goed 🥰🥰

3 maanden geleden

Van afgelopen vrijdag een early test 🥰

3 maanden geleden

Hoi allemaal, ik heb gister positief getest na mijn eerste iui behandeling. Ik mocht na 14 dagen testen en de clearblue digitale test zei zwanger 🥰 ik heb ook nog twee andere testen gedaan en die streepjes zijn toch wel heel licht..is dit normaal? Vandaag weer getest en die is niet echt donkerder. Onderste is van vandaag

3 maanden geleden

Hi dames, Hierbij onze test van vanmorgen….zo onwerkelijk 🫶

3 maanden geleden

16 dpo🥰

3 maanden geleden

Reactie op Rosera

Hoi allemaal, ik heb gister positief getest na mijn eerste iui behandeling. ...
Je moet deze testen even met de fertiliteitsafdeling bespreken. Zij kunnen jou het beste vertellen hoe en wat🍀