819 Reacties

3 maanden geleden

Gisterochtend 🤍

3 maanden geleden

Afgelopen vrijdag! ✨️

3 maanden geleden

Vanochtend achter gekomen🙏🏼💜

3 maanden geleden

Afgelopen woensdag gedaan. Heel blij. Mijn vrouw was op deze dag ook geslaagd voor de opleiding. Dubbel feest!!

3 maanden geleden

Deze is van deze ochtend 🤍

3 maanden geleden

Vandaag positief getest 🎉 30 juli eerst echo, dat wordt een oefening in geduld

3 maanden geleden

Eerste + 💕bij 38 jaar, zo dankbaar!

3 maanden geleden

Nog ongeloof waardig maar zo blij! Na een miskraam in april te hebben gehad… Hebben we het geluk dat ik zaterdag en vanmorgen een positieve test in mijn handen had. Erg dankbaar💕

3 maanden geleden

Vandaag positief getest op 11dpo. 🍀 hopelijk een goede oploop!

3 maanden geleden

Afgelopen vrijdag 28 juni getest

3 maanden geleden

Reactie op 2ndmiracle

Eindelijk ❤️❤️ nu hopen en bidden dat alles goed gaat
Ja laten we dat zeker doen🙌

3 maanden geleden

Dit is mijn test van vanochtend op 11 dpo. Een lijntje waar het de laatste maanden wit was. 😱 Ik durf nog niet té blij te zijn, zou zijn. Ik heb nog 1 early test liggen, ik twijfel nog of ik een andere erbij zal halen. Wat denken jullie? Ben niet helemaal zeker meer van m'n nod, zou oorspronkelijk vandaag zijn maar doordat ovulatie een paar dagen later was, berekende de app nod op a.s. donderdag. Ben eigenlijk pas gerust als het vrijdag is merk ik. Of als ik een knaller van een test heb..

3 maanden geleden

Vandaag 1 dag overtijd. In december een missed abortion gehad en in mei een vroege miskraam. Dus ben onwijs nerveus voor deze

3 maanden geleden

Na 2 dagen een knaller van een test langzaam aan meer vertrouwen in mijn lichaam na een MA maart '24

3 maanden geleden

🤍

3 maanden geleden

😍😍😍

3 maanden geleden

Zo onwerkelijk! Met vandaag een HCG bloedwaarde van 1196 🤰🍀

3 maanden geleden

Lijkt dit op een positieve test?

3 maanden geleden

Dit is mijn test van gisteren. Ik moet morgen eigenlijk pas ongesteld worden, maar ik merkte al aan mijn borsten dat het waarschijnlijk gelukt was.

3 maanden geleden

Reactie op C00kie

Lijkt dit op een positieve test?
Ik zie wel een licht streepje volgens mij