819 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op C00kie

Fingers crossed!🤞
Heb je nog een test gedaan?

3 maanden geleden

Vanochtend getest morgen mijn nod. Had stiekem getest mocht het van mijn man niet jinxen en eigenlijk vrijdag testen 🫣

3 maanden geleden

Wat mooi allemaal gefeliciteerd!! Ik heb vandaag 1 dag voor mn NOD een early action gedaan… volgens mij wel positief?

3 maanden geleden

Reactie op Tessie17

Vanochtend getest morgen mijn nod. Had stiekem getest mocht het van mijn m ...
Mooie test! ♥️ En danku! Dat is het woord waar ik dus al weken probeer op te komen, jinxen!!!!

3 maanden geleden

Reactie op Tessie17

Vanochtend getest morgen mijn nod. Had stiekem getest mocht het van mijn m ...
Snap je man maar goed je moet naar je eigen onderbuik gevoel luisteren 🫣 ik testte 6dagen voor ik ongesteld moest worden en had een knal test in me handen eigelijk meteen al was het streepje zichtbaar, zijn dan ook zwanger van een tweeling 🥰

3 maanden geleden

Ik testte vanaf vrijdag 28/6 positief en heb toen iedere dag tot en met vandaag 3/7 een early test gedaan. Vanochtend dan toch ook de clearblue test gedaan en gaf ook al gelijk 2 tot 3 weken aan. Ik ben super blij en enthousiast! Probeer me nog in te houden, maar ik vind dat wel moeilijk hoor. 2 augustus de eerste echo! 😁

3 maanden geleden

❤️

3 maanden geleden

Afgelopen maandag was er amper iets zichtbaar… en nog onzeker want Hcg van na de miskraam? Maar zo te zien is het toch echt in de eerste maand meteen weer raak 🥰

3 maanden geleden

Reactie op sands2023

Wat mooi allemaal gefeliciteerd!! Ik heb vandaag 1 dag voor mn NOD een ear ...
Zeker! Ik zou lekker digitaal testen met cb als ik jou was :)

3 maanden geleden

Vandaag 10dpo🥹🍀

3 maanden geleden

1 juli een positieve test. Hij was echt direct positief. Een dikke streep. Dag 30 van mijn cyclus was t eigenlijk. Bij mijn zoontje had ik 1 dag overtijd een licht streepje en dan liep steeds iets op. Ben dus super blij dat dit direct zo duidelijk is

3 maanden geleden

NOD is komende vrijdag maar vandaag met 11 dpo een positieve test voor baby 3 🩷💙!

3 maanden geleden

Hi ladies! Na twee vroege miskramen afgelopen winter waren mijn man en ik helemaal niet meer bezig met zwangerschap. Poosje ook bescherming gebruikt om het eea te verwerken. Afgelopen maandag zou ik ongesteld moeten worden en toen ik vanmorgen nog steeds niet bloedde toch maar een testje gedaan… 🤯 ik heb helemaal geen klachten dus voelt nog vrij absurd maar de streepjes liegen niet!

3 maanden geleden

Nu 5+2 en zo verbaasd over hoe donker het lijntje is. Geweldig! 😍

3 maanden geleden

Na ruim anderhalf jaar is het toch met IUI snel gelukt!

3 maanden geleden

Na 1,5 jaar traject tweede ronde gonal f 🥰

3 maanden geleden

Dit was gisteren een leuke verrassing 🥰 nu ben ik alleen 2 maanden na mijn zus uitgerekend 🙈🙈🙈

3 maanden geleden

Hi dames! Vanmorgen nog een keer getest (4 dagen na positieve test digitale CB) met het idee om de test te kunnen bewaren voor later. Nu vind ik het streepje vrij licht voor hoever ik ben (5+) en wat ik op fora hierover lees. Moet ik me zorgen maken, of maak ik mezelf voor niks gek?

3 maanden geleden

Reactie op Kentje1994

Dit was gisteren een leuke verrassing 🥰 nu ben ik alleen 2 maanden na mijn ...
Lijkt me juist gaaf om samen zwanger te zijn 😊

3 maanden geleden

Reactie op Kentje1994

Dit was gisteren een leuke verrassing 🥰 nu ben ik alleen 2 maanden na mijn ...
Toevallig heb ik dit ook! Ik denk dat het juist leuk is dat je ervaringen kunt delen met je zus toch?