10 Reacties

9 dagen geleden

Ik heb geen tip, lees wel even mee want precies hetzelfde probleem... Bij mij is de oorzaak denk ik een combinatie van verkoudheid, wc-bezoeken (echt zo'n 4x per nacht 😓) en hele rare, nare dromen.

9 dagen geleden

Goedemorgen, hier nog een al een paar weken ook al last van echt niet kunnen slapen tot echt op zijn ervan. Ik doe nu samen met mijn vriend yoga in de week en minder schermen om mij heen en drink elke avond kamille thee en hier heb ik toch wel het idee dat het wat resultaat brengt ik hoop dat zoiets ook voor jou werkt want die slapeloze nachten vindt ik echt een drama🙈 Liefs van mij

9 dagen geleden

Reactie op cassandravincentbaby

Goedemorgen, hier nog een al een paar weken ook al last van echt niet kunn ...
Ah dat is wel echt fijn inderdaad! Is momenteel laatste twee nachten echt drama. Ik dacht eerst dat het lag aan dat ik gisteren op mn werkgroep ging vertellen over de zwangerschap dat het spanning was, was waarschijnlijk ook zo. Alleen voor vandaag heb ik niks om spanning over te hebben. Heb de hele nacht wakker gelegen. 1 x naar de wc en dat is het.. ik heb aankomende donderdag een afspraak bij de vk en kijken of die ook nog opties heeft..

9 dagen geleden

Reactie op AnyaE

Ik heb geen tip, lees wel even mee want precies hetzelfde probleem... Bij m ...
Och jaa.. dat is ook super vervelend en ook echt niet fijn. Zeker zo’n verkoudheid is echt super slopend.. ik ben ook om de haverklap verkouden, dit ben ik ook buiten de zwangerschap om. Wat ik wel probeerde is hoger te liggen met mijn hoofd zodat het ademhalen makkelijker gaat zeg maar. Spoelde met lauwwarm zout water voor me keel en vooral veel kamille thee drinken. Volgens mij mag je ook stomen met kamilliethee. De dromen lijkt me ook naar, omdat sommige ook super realistisch lijken.. hoop dat het gauw ook beter wordt bij jou! En beterschap 💐

9 dagen geleden

Reactie op LauraManning

Och jaa.. dat is ook super vervelend en ook echt niet fijn. Zeker zo’n verk ...
Dankjewel! Ja echt naar he? Ik hoop het ook! En ook voor jou 😘

9 dagen geleden

Ja ik had dit in het eerste trimester echt heel erg. En het is nu met 24 weken sinds een week of 2 weer terug. Ik ben vaak rond 2.00 wakker (hoe vroeg/laat ik ook naar bed ga) en ben dan vaak tot 4.00 wakker… echt heel irritant. Inslapen is dus geen enkel probleem voor me. Maar hierdoor sta ik elke ochtend doodmoe op 😞

9 dagen geleden

Ik heb heel erg last van dromen, nare dromen of zelfs echt nachtmerries. Het lijkt ook steeds erger te worden… vooral als ik heb wakker word en daarna weer in slaap val. Herkent iemand dit? En is dit normaal…

9 dagen geleden

Reactie op nathaliemg

Ik heb heel erg last van dromen, nare dromen of zelfs echt nachtmerries. He ...
Ja en ja 😓 Het komt door je hormonen en nee, er is niks aan te doen voor zover ik weet 😔

9 dagen geleden

Reactie op AnyaE

Ja en ja 😓 Het komt door je hormonen en nee, er is niks aan te doen voor z ...
Pff ik word er echt helemaal naar van 😔😔 en mijn partner heeft het ook opeens 😅😅

4 dagen geleden

Reactie op LauraManning

Ah dat is wel echt fijn inderdaad! Is momenteel laatste twee nachten echt d ...
Spanning/stress gaat niet zo snel uit je lichaam toch? Zou het kunnen zijn dat je er de dag erna nog last van had? Ik ben wel benieuwd of het inmiddels is gestopt en wat de vk heeft gezegd. Ik heb hier zelf namelijk ook soms last van, precies hoe je het beschreven hebt. Bij mij komt het altijd door spanning van bv een deadline. Ik ga zelf aan minder belangrijke projecten werken en ademhalingsoefeningen doen voor het slapen gaan. De tip hierboven over schermen mijden (lijkt me wel moeilijk;) en kamillethee lijkt me ook interessant