6 Reacties

8 maanden geleden

Snachts kan ze zelf in slaap vallen in haar bedje, overdag heeft de hulp nodig, ik speel met haar tot ik zie dat ze moe word, dan speentje als ze wil, of even lopen. Dan probeer ik haar weg te leggen maar meestal lukt dat niet haha en slaapt ze dan lekker op mijn borst. Komt soms weinig uit je handen overdag maar ze zijn maar zo kort klein, tv aan en lekker van genieten

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem111

Snachts kan ze zelf in slaap vallen in haar bedje, overdag heeft de hulp no ...
Hier hetzelfde bij mijn zoontje. Heel af en toe lukt het inmiddels om hem weg te leggen. Gisteren gaf oma de fles, legt hem daarna in de box waar hij twee uur sliep, magische oma handen 😂

8 maanden geleden

Hier ging het tot 2 dagen geleden ook echt slecht , ze gaf niet echt aan als ze moe was met als resultaat dat het vaak al te laat was en ze over vermoeid was Nu sinds 2 dagen gaat het wel goed en merk ik wat haar signalen zijn , dan leg ik daar ik de box , draagzak , bed ( wat op dat moment het beste is) , speentje in, even aaien over haar hoofdje en dan valt ze in slaap.

8 maanden geleden

Mijn baby van 8 week valt de helft vd tijd aan de borst in slaap en als ie dan een tijdje slaapt leg ik m weg. De overige helft valt ie in slaap mbv wiegen of wandelen. Duidelijke moeheidssignalen hier zijn: wegkijken, plotseling heel hard huilen, in de oogjes wrijven, rode wenkbrauwen en heel actief zijn met opengesperde ogen. Bij die laatste is ie eigenlijk oververmoeid denk ik. Ik probeer m in slaap te brengen zodra hij een of meer van deze signalen laat zien. Laat jouw kind geen moeheidssignalen zien?

8 maanden geleden

Omg ik heb precies hetzelfde.. net topic gepost ook! Soms kan mijn zoon echt wel 6 uur wakker blijven en blijft zo alert…