9 Reacties

16 dagen geleden

Herkenbaar! Hier ook 17 wk en veel smaakt niet meer. Vooral groenten krijg ik niet goed weg. Fruit en brood en idd zoet gaat er wel lekker in.

16 dagen geleden

Herkenbaar hoor! Had van te voren verwacht super gezond te gaan eten maar dat lukt niet helemaal. 🙈

16 dagen geleden

Hier ook veel moeite mee. Ben al geen fruit eter van mezelf. Ik neig ook meer naar ongezond dan gezond eten 🙈
Heel herkenbaar, alles wat ongezond is, is lekker. De dokter én de vk maken zich er geen zorgen om en ik compenseer met vitaminepillen 😉

15 dagen geleden

Ik zat hier dus net over na te denken... had me van te voren ook voorgenomen om super gezond te gaan eten, maar dat is m niet helemaal geworden. Voel me daar soms wel een beetje schuldig over. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 😅

12 dagen geleden

Super herkenbaar. Voorheen at ik veel linzen tijdens het avondeten, maar als ik alleen al denk aan bonen en linzen moet ik al kokhalsen. De avondmaaltijden zijn nu een stuk minder gezond. Juist voeding zoals friet, pizza en pasta kan ik goed binnen houden…

12 dagen geleden

Ja😅 ik hoef niet meer elke dag over te geven maar ik lust niks meer. Behalve friet, pizza, chips, snoep 🫣 ‘gelukkig’ heb ik inmiddels geen grammetje vet meer over na het eerste trimester dus er mag wel wat bij, maar ik heb mn hoop gevestigd op vitaminepillen om de schade wat te beperken met het eenzijdige eten 😂

12 dagen geleden

Overigens is mijn man al meer aangekomen dan ik, want hij eet al mijn restjes op 🫣

12 dagen geleden

Reactie op Nana33

Ik zat hier dus net over na te denken... had me van te voren ook voorgenome ...
Precies dit! Ik had me ook voorgenomen om zo gezond mogelijk te eten maar het lukt niet echt. In de basis eet ik op zich wel gezond (alleen niet zoveel groente, normaal vind ik groente heerlijk maar nu heb ik er veel moeite mee😖) maar wel regelmatig een handje choco kruidnoten of andere slechte dingen.. 😅 Fijn te lezen dat ik niet de enige ben.