Iemand tips?
Mijn dochtertje van 14 maanden slaapt al weken weer enorm slecht snachts, overdag gaat het wel goed. Wanneer ik haar savonds naar bed breng wordt ze na een poosje huilend wakker en stopt niet met huilen tot ik bij haar ben. Wanneer ik haar inslaap help en wegga begint het huilen weer van vooraf aan.. Ze slaapt dan pas weer verder wanneer ze bij mij in bed ligt. Het lijkt erop dat ze last heeft van verlatingsangst, maar dit duurt echt al weken.