15 Reacties

2 maanden geleden

Heel veel sterkte! Afgelopen mei heb ik een miskraam gehad. Deze kwam toen langzaam op gang. Eerst wat licht bloedverlies en uiteindelijk werd het meer. Je kunt het het beste omschrijven als een hele erge menstruatie. Ik heb drie dagen veel kramp en bloedverlies gehad. Nadat ik het vruchtje verloor nog 1 week licht bloedverlies. Belangrijk is dat je je rust neemt en erover praat. Dat heeft mij enorm geholpen. En natuurlijk altijd je VK bellen als je ergens over twijfelt of als je vragen hebt. Nogmaals heel veel sterkte!!

2 maanden geleden

Heey, waarom kreeg je dit te horen? Ik had vandaag ook niet echt een goede echo, was pas 5 weken ipv de verwachte 7, maar onze arts wil afwachten.

2 maanden geleden

Hoi, dit heb ik gister ook te horen gekregen dat ik pas 5 weken ben ipv 7-8 ze wilde me gelijk naar de gynaecoloog sturen voor een miskraam maar daarmee ga ik niet akkoord dus heb ik een volgende echo ingepland.

2 maanden geleden

Heel veel sterkte! Maar hoe kunnen ze dat nu al zo sterk beoordelen?

2 maanden geleden

Geen idee met de weken test van clearblue komt het juiste aantal weken overeen met wat ik nu ben maar hun denken dat het toch anders zit aangezien de eerste dag van me laatste menstruatie.

2 maanden geleden

Reactie op oumaima56

Geen idee met de weken test van clearblue komt het juiste aantal weken over ...
Heb je geen ovulatietesten gedaan? Dan kan het misschien nog dat de bevruchting later was dan ze denken..

2 maanden geleden

Reactie op AnneAnne90

Heb je geen ovulatietesten gedaan? Dan kan het misschien nog dat de bevruch ...
Heb ik helaas niet gedaan kan dat nog gedaan worden? Of ben ik daar nu te laat voor

2 maanden geleden

Reactie op AnneAnne90

Heey, waarom kreeg je dit te horen? Ik had vandaag ook niet echt een goede ...
Ze gaf aan dat het echt te klein is voor de weken die ik had moeten zijn en dat in combinatie met de rugpijn en het kleine beetje bloedverlies wat ik had & helaaas is het al doorgezet heb nu al meer bloed verlies gehad en elke keer wat met afentoe steken in m’n buik en nog steeds rugpijn🥺

2 maanden geleden

Reactie op oumaima56

Hoi, dit heb ik gister ook te horen gekregen dat ik pas 5 weken ben ipv 7-8 ...
Waarom naar de gynaecoloog?😱

2 maanden geleden

Reactie op UmmSulayman

Ze gaf aan dat het echt te klein is voor de weken die ik had moeten zijn en ...
Ach sterkte❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op AnneAnne90

Heey, waarom kreeg je dit te horen? Ik had vandaag ook niet echt een goede ...
Ik ook.. krijg een tweede echo nu op 11aug

2 maanden geleden

Als eerste; ontzettend veel sterkte! Neem zeker ook even de rust en de tijd voor jezelf want een miskraam heeft toch heel veel impact. Qua lichaam is het verschillend hoe snel het op gang komt. Bij mij heeft het toen een kleine week geduurd. Het begint als een ongesteldheid en het bloedverlies neemt steeds meer toe. Ik heb 2x een miskraam gehad. De eerste keer had ik de miskraam bij een kleine 10 weken (hartje was al eerder gestopt). Dit was echt een mini bevalling met weeen, veel bloedverlies en krampen, toen had ik ook echt kraamverband nodig. Eind juni had ik een tweede miskraam maar dat was nog vrij pril. Toen was het als een flinke menstruatie en had ik wel last van krampen maar verder goed te doen en goed op te vangen met maandverband. Zorg dat je pijnstillers in huis hebt, just in case. En wat dikker maandverband. Verder is het slim om een zeefje bij de toilet te hebben zodat je kan zien wat je verliest en of dit volledig is (en dit evt kan laten zien aan de arts) en ook fijn om mentaal afscheid te nemen… Heel veel sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op UmmSulayman

Waarom naar de gynaecoloog?😱
Om te starten met medicatie of misschien curretage. Maar toen ik zei dat ik misschien toch niet zo ver was met aantal weken begon ze te zeggen ja je kan beter opnieuw een echo inplannen dan weet je het zeker aangezien ik had aangegeven geen bloedverlies te hebben of buikpijn

2 maanden geleden

Reactie op oumaima56

Geen idee met de weken test van clearblue komt het juiste aantal weken over ...
Ik heb precies het zelfde! Volgens de vk hoor ik nu 8 weken te zijn .eerste echo gaf aan 5 weken en 6 dagen dat klopt precies mijn berekening als ik terug tel… ze gaan er bij mij vanuit dat ik een miskraam krijg.. maandag nieuwe echo hopen dat het toch gegroeid is

2 maanden geleden

Reactie op oumaima56

Hoi, dit heb ik gister ook te horen gekregen dat ik pas 5 weken ben ipv 7-8 ...
Idd mee wachten. Ik had nl hetzelfde.. ook terug gezet en afgelopen zondag een goede echo met 8 weken