24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclub maart 2025 Geboorteclubs

Slechte eter

Shannen653

vorige maand

Hallo allemaal, Mijn zoontje is nu 10 maanden oud. Hij groeit goed, is lekker energiek en is vrolijk. Hij ontwikkelt zich op motorisch gebied snel, maar blijft ontzettend achter met eten. We zijn met 6 maanden gestart met de hapjes. Het is sinds het begin moeizaam verlopen, maar fruithapjes lijken steeds beter te gaan (wel maar max 40/50 ml wat hij eet), yoghurt gaat nu sinds een maand ook oké. Groente/avondeten en brood gaat allesbehalve goed. Groente probeert hij wel een hap, maar daarna gaat de mond niet meer open, zowel gepureerd als stukken. Brood pakt hij wel, soms spuugt hij het meteen uit, andere keer kokhalst hij enorm en komt ook alle melk weer terug. Een enkele keer eet hij een klein stukje op. We hebben ook van die maissnacks, die eet hij soms wel en soms niet. Ik maak me zelf niet zo een grote zorgen en denk dat het uiteindelijk wel komt, gewoon blijven proberen. Ik geef nog borstvoeding en weet dat hij daar goed op gaat. Ik merk echter aan mijn partner dat hij zich wel zorgen maakt. Ik zoek eigenlijk wat herkenning en/of tips. Alvast bedankt!

Geboorteclub maart 2025

1
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.