6 Reacties

7 maanden geleden

Wij zijn hier een maandje geleden ook mee naar de huisarts geweest. Longen inderdaad ook schoon, ze was toen ook rond de 10/11 weekjes oud. Ze had last van wat meer slijm vorming maar was verder geen probleem of schadelijk. Hier is het inmiddels helemaal over !

7 maanden geleden

Vond het overigens ook erg eng klinken 😅🙈 had steeds het gevoel alsof ze moeite had met ademen maar dat was niet het geval. Zolang de baby goed drinkt geen koorts heeft en goed helder is is het dus allemaal niet zo erg ☺️

7 maanden geleden

Reactie op SanneWessels

Wij zijn hier een maandje geleden ook mee naar de huisarts geweest. Longen ...
Gelukkig!! Nou hopen dat dat hier ook het geval is. Hij heeft het nu al zo lang en iedereen in mijn omgeving blijft zeggen “nou dat klinkt niet goed hoor” waardoor ik er toch erg zenuwachtig van word ondanks dat de huisarts zegt dat het normaal is.

7 maanden geleden

Reactie op Janehof

Gelukkig!! Nou hopen dat dat hier ook het geval is. Hij heeft het nu al zo ...
Hier precies hetzelfde 🙈 dan ga je inderdaad een beetje twijfelen. Wel vervelend soms die mensen die het beter denken te weten dan een huisarts 😂

7 maanden geleden

Reactie op SanneWessels

Hier precies hetzelfde 🙈 dan ga je inderdaad een beetje twijfelen. Wel ver ...
Ja haha echt super vervelend dan ben ik er net gerust op en maken ze me weer bang 😂🥲

7 maanden geleden

Reactie op Janehof

Gelukkig!! Nou hopen dat dat hier ook het geval is. Hij heeft het nu al zo ...
Ja, hier word ik ook helemaal gek van. "Dat klinkt niet goed hoor, misschien wel bronchitis". En als ik mij dan gerust heb laten stellen door de arts van het CJG en besloten heb dat ik gelijk had en er niks aan de hand was, dan adviseren om een second opinion te gaan halen! ********** Voor het rochelend klinkende ademhalen kun je nog zoutoplossing in zijn neus druppelen (verpakt in een soort pipetjes, kruidvat, niet zelf maken!), dat zou het slijm wat op moeten lossen.