28 Reacties

3 weken geleden

Ik volg graag mee!

3 weken geleden

Ik gebruik graag ewers antislip sokken, en dan bij voorkeur de sokken die heel hoog zitten dat het bijna kniekousen worden. Die krijgt ze echt niet zomaar van die mollige beentjes afgetrokken.

3 weken geleden

Maillot? 😅

3 weken geleden

Mijn dochter doet precies hetzelfde. De redding hier zijn de slofjes van Little Riots. Ze trekt er soms echt heel hard aan, maar ze krijgt ze niet uit 😁

3 weken geleden

HEMA heeft van die babydoekjes met badstof aan de binnenzijde , lekker dik en warm voor de winter maar ze blijven ook heel goed zitten!

3 weken geleden

Reactie op Hel1J

HEMA heeft van die babydoekjes met badstof aan de binnenzijde , lekker dik ...
*babysokjes

3 weken geleden

Enfant slofjes! Ons meisje wrijft ook met haar voetjes langs elkaar tot alles uit is, maar dat lukt haar met deze niet! En door de merinowol heel fijn temperatuurregulerend.

3 weken geleden

Sticky Socks!

3 weken geleden

Little riots!

3 weken geleden

Hier blijven wollensokken wel zitten!

3 weken geleden

Deze zijn het.. enige nadeel vind ik het wassen 😅 wol moet wel speciaal gewassen worden..

3 weken geleden

Sokjes van de Kruidvat! Enige die hier aanblijven 👍🏼

3 weken geleden

Joha slofjes/schoentjes! Van wol, blijven echt super goed zitten door middel van het touwtje dat je kan aantrekken.

3 weken geleden

Bedankt voor de tips! ❤️

3 weken geleden

Hvid sokjes/slofjes

3 weken geleden

Ik woon in Zweden en hier hebben ze sokjes die stuckies heten. Geen idee of die ook te krijgen zijn in Nederland alleen 😅 Daarbij zitten er anti afzak rubber dingetjes aan de binnenkant rond de enkel. Werkt goed! Mijn peuter weet ze inmiddels wel uit te krijgen nu maar het gaat wel veel lastiger als gewone. Mocht je geen problemen hebben met Amazon aankopen, daar verkopen ze ‘sock ons’. Dat is een sokkenhouder die je over de sokjes kan doen. Vriendinnetje hier vond dat echt fantastisch

3 weken geleden

Reactie op lk2023

Ik woon in Zweden en hier hebben ze sokjes die stuckies heten. Geen idee of ...
Hee wat leuk, ik woon ook in Zweden! Ik kon juist niks vinden hier dus heb Ewers sokken laten bezorgen bij familie in NL en het mee laten nemen, zijn er wel blij mee! Goed om te weten voor de volgende maten dat ik naar Stuckies moet zoeken :)

3 weken geleden

Reactie op Lvandep

Hee wat leuk, ik woon ook in Zweden! Ik kon juist niks vinden hier dus heb ...
Wat grappig, ik woon ook in Zweden. Wij hebben lekkere warme Joha slofjes (zijn volgens mij Deens eigenlijk)

3 weken geleden

Reactie op Lente2025

Wat grappig, ik woon ook in Zweden. Wij hebben lekkere warme Joha slofjes ...
Die hebben wij ook, en een balaclava van hetzelfde materiaal, heel schattig. In welke regio woon jij?

3 weken geleden

Reactie op Lvandep

Die hebben wij ook, en een balaclava van hetzelfde materiaal, heel schattig ...
Ja de balaclava wordt hier ook dagelijks gebruikt, ideaal! Wij wonen in Västerbotten, lekker noordelijk dus. En jij?