Hoi!! Ons zoontje van 7,5 maand heeft een talent om zijn sokken of sloffen nog geen minuut aan te houden. Ik noem hem dan ook graag Sokkiemonster. 🧦👻
Hij trekt er graag aan, stopt ze in zijn mond of schuift uit enthousiasme met zijn voetjes tegen elkaar aan waardoor ze uitglippen.
Heeft iemand tips voor sokken en/ of sloffen die goed blijven zitten? En Sokkiemonster-proof zijn?
Ik gebruik graag ewers antislip sokken, en dan bij voorkeur de sokken die heel hoog zitten dat het bijna kniekousen worden. Die krijgt ze echt niet zomaar van die mollige beentjes afgetrokken.
Mijn dochter doet precies hetzelfde. De redding hier zijn de slofjes van Little Riots. Ze trekt er soms echt heel hard aan, maar ze krijgt ze niet uit 😁
Enfant slofjes! Ons meisje wrijft ook met haar voetjes langs elkaar tot alles uit is, maar dat lukt haar met deze niet! En door de merinowol heel fijn temperatuurregulerend.
Ik woon in Zweden en hier hebben ze sokjes die stuckies heten. Geen idee of die ook te krijgen zijn in Nederland alleen 😅 Daarbij zitten er anti afzak rubber dingetjes aan de binnenkant rond de enkel. Werkt goed! Mijn peuter weet ze inmiddels wel uit te krijgen nu maar het gaat wel veel lastiger als gewone. Mocht je geen problemen hebben met Amazon aankopen, daar verkopen ze ‘sock ons’. Dat is een sokkenhouder die je over de sokjes kan doen. Vriendinnetje hier vond dat echt fantastisch
Ik woon in Zweden en hier hebben ze sokjes die stuckies heten. Geen idee of ...
Hee wat leuk, ik woon ook in Zweden! Ik kon juist niks vinden hier dus heb Ewers sokken laten bezorgen bij familie in NL en het mee laten nemen, zijn er wel blij mee! Goed om te weten voor de volgende maten dat ik naar Stuckies moet zoeken :)