14 Reacties

één maand geleden

Ja ik herken dit! Ik heb wel kwaaltjes maar dagen dat het minder of bijna weg is vergeet ik echt dat ik zwanger ben! Had ik bij de eerste zwangerschap ook hoor met momenten (zelfs in de laatste paar weken)

één maand geleden

Bij mij zijn de echo’s ook de enige tekenen dat ik zwanger ben, buiten dat ik soms wel echt heel moe kan zijn. Ik ben 10 weken vandaag, maar over 1,5 week de termijn echo dan weten we zeker hoe ver

één maand geleden

Ik ben 12 weken en heb me eigenlijk helemaal niet zwanger gevoeld. Ik heb in ieder geval geen vervelende kwaaltjes gehad. Ben wel moe geweest, maar dat is nu ook verdwenen. Buikje heb ik wel al, maar dat komt vooral door het vele eten denk ik dat ik in de eerste weken van de zwangerschap heb gedaan vanwege de toegenomen eetlust. Dat is weer normaal nu gelukkig.

één maand geleden

Reactie op ahucuk

Ik ben 12 weken en heb me eigenlijk helemaal niet zwanger gevoeld. Ik heb i ...
Ik heb ook zo’n enorme eetlust en dan vooral in ongezonde dingen. Ik ben nu 10 weken, ik hoop echt dat dat verdwijnt

één maand geleden

Nadat mijn misselijk grotendeels is gestopt heb ik precies hetzelfde. Ik ben morgen 9 weken zwanger. Alleen eind van de dag heb ik last van lage rugpijn 🥹 dus moet misschien minder hard schoonmaken thuis 🙈

één maand geleden

Ja ik ook! Vorige zwangerschap continu misselijk, dus toen werd ik er heel de dag mee "geconfronteerd". Nu zie ik aan het einde van de dag mn buik en denk ik; ohja ik ben zwanger! Inmiddels 12+4

één maand geleden

Hier precies hetzelfde. Helemaal omdat ik een dreumes rond heb lopen en ik vaak de hele dag in de weer ben.. Kijk uit naar de schopjes en het echt voelen van de baby, dat gaat het vast weer als "echt" zwanger voelen 🥰

één maand geleden

Dit heb ik ook geregeld, maar ik denk zodra de buik gaat groeien dat dit gevoel wel komt. Ik had dit bij mijn eerste zoontje ook. Alleen ging mijn buik pas groeien rond de 20 weken. Wat ook niet mee hielp is dat mijn placenta aan de voorkant lag dus ik voelde hem maar soms vanaf 24 weken. Maar wie weet is dat bij deze zwangerschap anders :)

één maand geleden

Ik herken dit ook! Nu bijna 14 weken zwanger en je begint wel echt een buikje te zien. Ben ook wel misselijk geweest en last gehad van vermoeidheid. Maar buiten dat vergeet ik ook vaak dat ik zwanger ben. Als iemand het er dan over heeft dan denk ik: “oh ja”. Voelt heel raar😅 Deze zwangerschap voel ik mij ook wel het beste van alle 3. Bij mijn vorige 2 veel meer last gehad van misselijkheid en andere kwaaltjes. Nu eigenlijk nergens last van op de misselijkheid en vermoeidheid na. Deze zwangerschap was ook niet gepland en heb nog een zoontje van 3 en dochtertje van bijna 5 maanden waar ik heel druk mee ben. Dus heb zoiezo niet echt de tijd om ervan te genieten zeg maar

één maand geleden

Ik vergeet het niet, want ben er (in m’n hoofd) veel mee bezig. Maar fysiek voel ik me absoluut niet zwanger. Nog geen buik(je), nog niks aangekomen en 0 kwaaltjes.

één maand geleden

Dat klinkt zalig; geen kwaaltjrs en geen buikje. Haha. Ja. Ik snap dat alles dan nog veelal hetzelfde lijkt en je je er niet zo van bewust bent. Zelf word ik er steed aan herinnert door de kwaaltjes en al ronde buik al ben ik pas 8a10 weken

één maand geleden

Ja ik vergeet het ook wel eens, maar dat komt gewoon omdat mijn werk en mijn zoon veel aandacht vragen. Fijn wel, zo maak ik me minder zorgen en gaat de tijd heel snel voorbij.

één maand geleden

Reactie op cw14

Bij mij zijn de echo’s ook de enige tekenen dat ik zwanger ben, buiten dat ...
Herkenbaar. Elke echo maakt het weer wat echter he. Dan denk je oja dat kleintje zit er en is nu zo groot en ziet er zo uit.

één maand geleden

Hier hetzelfde! Maakt me soms best onzeker!