9 Reacties

茅茅n dag geleden

Ik had er al en heb er wel een paar kleintjes bijgekregen (nu 19 weken)

茅茅n dag geleden

Ik ook! Probleem is vooral dat ze na de zwangerschap niet weg gaan trekken 馃槖

茅茅n dag geleden

Reactie op Carlavh1991

Ik ook! Probleem is vooral dat ze na de zwangerschap niet weg gaan trekken ...
Echt he. Daar ben ik ook bang voor :(

茅茅n dag geleden

Ik had ze al alleen zijn ze nu prominenter aanwezig 馃槖 Na de bevalling maar is navragen of er wat aan gedaan kan worden want ze verdienen geen schoonheidsprijs, haha.

16 uur geleden

Ik had ze al en zijn nu meer zichtbaar. Was voordat ik wist dat ik zwanger was bij de dermatoloog geweest om het scleroseren te bespreken. Ze gaf toen aan het niet te doen als ik binnen 6 weken zwanger zou worden en als ik nog bv zou geven. Ik ga daarom eind volgend jaar terug om ze te laten behandelen. In 2016 dit ook laten doen en toch wel een aantal jaar resultaat van gehad.

15 uur geleden

Reactie op Lindsey-Mila

Ik had ze al en zijn nu meer zichtbaar. Was voordat ik wist dat ik zwanger ...
馃憤 Scleroseren? En hoeveel kost dat dan? En gaat dat per dingetje of per tijd?

14 uur geleden

Ik heb er nu wel een steun panty voor laten aanmeten. Ook om verergering te voorkomen

14 uur geleden

Reactie op Carlavh1991

Ik ook! Probleem is vooral dat ze na de zwangerschap niet weg gaan trekken ...
Kan wel. Mijn collega kreeg echt hele dikke spataderen op haar enkels tijdens de zwangerschap. Bijna helemaal weggetrokken. Je ziet er eigenlijk van een normale afstand als ze blote enkels heeft niks meer van.

14 uur geleden

Ik had er al veel en ook bij mij zijn ze nu meer zichtbaar helaas. Bij mijn vorige zwangerschap had ik steunkousen aan laten meten maar ik kreeg er echt een trekkerig /extra vermoeid gevoel van, dus ik draag ze niet. Wil na mijn zwangerschap er medisch naar laten kijken en waarsch ook wat weg te halen. Maar vooral omdat ik ook vaak last heb van vermoeide en zware benen. Mijn moeder had er ook veel profijt van toen ze er een paar had weg laten halen.