7 Reacties

één maand geleden

Het wordt heel erg afgeraden om zwanger op een speedboot te gaan.

één maand geleden

Reactie op Sam21

Het wordt heel erg afgeraden om zwanger op een speedboot te gaan.
Ooh echt? Ook als je nog niet zo ver bent? Kan er weinig over vinden

één maand geleden

Hey ik ben zelf met 12 weken op een speedboot geweest voor een snorkeltour en alles is goed met de kleine. Nu werd ik in het midden gezet en was de zee heel rustig dus waren er helemaal geen schokken. De schokken zijn heel slecht en kunnen echt schadelijk zijn. Ik zou dus huren wanneer de zee rustig is en als je het toch doet, blijf in het midden van de boot :)

één maand geleden

Ik heb tijdens een zwangerschap (ergens na 10 weken) veel op zee doorgebracht. Ook op een kleine speedboot en ook op hevig water. Het echte duiken even achterwege gelaten maar wel heerlijk gesnorkeld. Van de boot en van rotsen afgesprongen. Heerlijk. Zou niet zo goed weten waarom het meer gevaar zou opleveren dan 'normaliter'. Alleen duiken lijkt me niet goed. Maar check het bij twijfel vooral even bij je verloskundige. Lekker van genieten meid! 🛟⚓️

één maand geleden

Mijn vk zei dat het kindje echt wel wat kan hebben. Dus een keertje varen is. Prima. Ik weet niet hoe ver je bent, maar als het kindje eenmaal vast zit, zit het vast zei ze tegen mij.

één maand geleden

Hier ook gevaren op wat ruiger water rond de 8 weken. Dat was toen geen probleem. Ik probeerde zelf wel rekening te houden, waar in de boot ik ging zitten (ivm het minste “geklap”)

één maand geleden

Zal normaal zeggen niet doen. Speedboot kan echt heel hard klappen op die golven. Krijg je een soort vergroot achtbaan idee. Maar als je zelf huurt kan je de snelheid wel aanpassen. Als je toch heel graag wil zal ik kijken hoe rustig de zee is. Het ligt ook aan in welke richting je de golven neemt in welke mate het knalt.