57 Reacties
7 maanden geleden
Freddy de vuurvlieg doet het hier erg goed en onderstaande grijp bal van Little Dutch.
https://www.bol.com/nl/nl/p/little-dutch-grijpbal-blauw/9300000169149260/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000169149260-PMAX-C-22288392456&gad_source=1&gad_campaignid=22295096369&gclid=Cj0KCQjwjJrCBhCXARIsAI5x66WJZuWiWtUyy84OkKyThMAmnHijV6PRbZKGRSsPygKIx_DpLrQofIEaAry6EALw_wcB
7 maanden geleden
Onze zoon is groot fan van de octopus van lamanze en een kleuren boekje met spiegel
7 maanden geleden
Deze roze eenhoorn is hier de grootste hit!! Ze wordt helemaal wild met haar benen en grote ogen als ze hem ziet!
Verder nog wat andere knisper dingen, sophie de giraf en contrast boekjes.
https://www.prenatal.nl/playgro-clip-clop-activity-rattle-eenhoorn-rammelaar-multi-5638879/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=05.%20Reguliere%20shopping%20campagne%20-%20Aanbiedingen&utm_id=19716166214&gad_source=1&gad_campaignid=19716166214&gclid=EAIaIQobChMIpaTin_nkjQMVYpWDBx1G6CMNEAQYASABEgKMlvD_BwE
7 maanden geleden
Freddy de vuurvlieg doet het hier erg goed en onderstaande grijp bal van Li ...
Hier doet Freddy het ook erg goed. Die hadden we nog van ons dochtertje. Hangt nu aan de maxi cosi en zorgt voor 15 min stilte in de auto ipv gekrijs 馃槆.
Daarnaast een knisperdoekje, een rammelaar en nog een houten ring met gekleurde houten ballen en een zacht doekje er aan.
Weet dat baby鈥檚 echt niet veel nodig hebben hoor. Ik zou niet veel aanschaffen. Straks spelen ze het liefst met een pollepel 贸f afstandsbediening 馃檭
7 maanden geleden
Reactie op Boerma25
Een oball! Goed voor de motoriek ook
Hier ook een oball met felle kleurtjes kan hij al snel goed vastpakken en ontdekken. Was bij onze dochter ook favoriet.
7 maanden geleden
7 maanden geleden
Hier is de oball ook een succes! Vooral door het lichte gewicht al snel goed vast te houden voor die kleintjes! En we kregen van vrienden toen onze oudste geboren werd Freddy Firefly. Zij geven die aan iedereen bij wie ze op kraambezoek gaan omdat het altijd een hit is en hier zie ik 鈥榤 ook al voorbij komen 馃槃.
7 maanden geleden
Mijn zoontje is verzot op Freddie vuurvlieg, hij pakt hem ook echt actief en is heel lang ermee te vermaken. Daarnaast ook nog het zwart wit boekje van baby ziet!