15 Reacties

één maand geleden

Hoihoi, ik heb zelf de Nike performance Pro legging. Deze vind ik nog wel prettig zitten 😊

één maand geleden

Hoihoi, Klinkt gek, maar ik draag de shaping sportlegging van de action! Vanwege de hoge band kan je hem lekker over/op je buik dragen. En zit niet strak. Groetjes!

één maand geleden

Ik heb de MAMA Before & After sportlegging van H&M, die zit echt super fijn! Met een klein buikje al, en denk dat ‘ie ook nog lang mee kan :)

één maand geleden

Primark heeft er 1 met bont aan de binnenkant echt heerlijk. De lidl heeft ook fijne zwangerschaplegging.

één maand geleden

Aim’n heb ik er vorige zwangerschap een gekocht en had een Nike via vinted. Nike heel zacht stofje maar niet geheel squatproof

één maand geleden

Ik vind de Lululemon align super high rise heel fijn, die draag ik nu het liefst de hele dag. Doordat de band dus extra hoog is gaat hij lekker over je buik. Vorige zwangerschap had ik ook een fijne sportlegging van Oysho maar die zit nu inderdaad nog te ruim bij mijn buik.

één maand geleden

Ik draag de gymshark flex high waisted leggings. Die heb ik de vorige zwangerschap tot 41+3 weken kunnen dragen met echt een behoorlijk toeter 😁 gewoon in mn eigen maat. Na de bevalling paste ze ook weer, waren niet uitgerekt oid

één maand geleden

Ik heb met 12 weken een zwangerschap sportlegging besteld bij Vaya Activewear. Heerlijke stof, hoge band en de naad zit lager dus niet zo midden op je buik (zat anders bij mijn 12 weken buikje erg vervelend). 😊 De sportleggings van Vaya schijnen absoluut niet door!

één maand geleden

Reactie op tanniegie

Ik heb de MAMA Before & After sportlegging van H&M, die zit echt su ...
Ahh top! Die heb ik net besteld 😃

één maand geleden

De mommy legging van Closet van Val!

één maand geleden

Ik heb een hele fijne van mamalicious. Ik heb hem nu voor het eerst deze zwangerschap aan, maar hij zit echt wel prima! (16 weken)

22 dagen geleden

Reactie op NynB

Hoihoi, Klinkt gek, maar ik draag de shaping sportlegging van de action! Va ...
Goede tip! Thanks. Hij zit heel lekker

22 dagen geleden

Reactie op Evanna

Ik vind de Lululemon align super high rise heel fijn, die draag ik nu het l ...
Jaaa zeker de Lululemon align! Ik ben groot fan! Ook van de shirts trouwens 😉Ik heb de high rise, niet eens de super high rise en blijft de hele zwangerschap goed zitten want ik had hem vorige zwangerschap ook. Heb er zelfs 2 want ik draag hem niet alleen voor het sporten, maar heerlijk de hele dag. Hij kost wat, maar je wilt hem niet meer uit! Tip: bestel hem bij Lululemon zelf, mocht hij gaan pluizen of iets anders krijg je een nieuwe. Ook de korte align is trouwens heerlijk om in te sporten

22 dagen geleden

Reactie op BabyVosje25

Ahh top! Die heb ik net besteld 😃
Ik heb hem ook en vind hem ook heel fijn! En helemaal niet duur 👌

3 dagen geleden

Ben mega fan van Fusion voor hardlopen, die rekt tot nu toe ook goed mee bij 19 weken! Ik heb ook 1 bike short van Womens Best, die zit ook nog heel erg lekker, die heb ik de vorige zwangerschap bijna tot aan 36 weken kunnen dragen!