2 Reacties

3 maanden geleden

Hoi, Het is lastig om te zeggen. Ik heb met 5 weken en 3 dagen een miskraam gehad. Het begon bij mij met licht bloed. Maar dit stopte niet en de volgende dag werd het meer en kreeg ik kramp. De dag erna de verloskundige gebeld en die gaf aan dat als het lijkt op een menstruatie (hoeveelheid bloed) met krampen dit waarschijnlijk een miskraam is en het lichaam het al aan het verwerken is. Diezelfde avond had ik een grote “klodder” gevonden in mijn onderbroek en vlak daarna verdwenen de krampen. Daarna was ik nog een paar dagen ongesteld en testte ik negatief. Hopelijk is dit niet het geval voor jou, je hoort ook veel verhalen dat dit innestelingsbloed kan zijn wat heel gebruikelijk is. Fijne zwangerschap gewenst!

3 maanden geleden

Reactie op elji135

Hoi, Het is lastig om te zeggen. Ik heb met 5 weken en 3 dagen een miskraam ...
Dankjewel voor je bericht! Wat vervelend voor je. Hopelijk gaat het goed met je? Ik heb alleen bij het afvegen dat ik een klein beetje bloed zie. Dit word niet erger gelukkig. Buikpijn heb ik al vanaf het begin. Ik wil eigenlijk weer een zwangerschapstest om te kijken of deze nog steeds positief is. Maar ik weet niet of dit nu nut heeft? Ik probeer positief te blijven, maar het is zo lastig. Dit is mijn eerste zwangerschap waardoor ik me ook heel onzeker voel.