6 Reacties

één maand geleden

Dit is wat ik vind in zwangerhap

één maand geleden

Reactie op Mamavane1

Dit is wat ik vind in zwangerhap
Ik las dat de kans klein is dat je iets oploopt maar je het beter niet kan eten.. maak me toch wat zorgen

één maand geleden

Nee hoor dat kan je gewoon eten. Dat smeuïge hoeft niet te betekenen dat het niet goed gebakken is. En in de brownies die ik maak zit geeneens ei.

één maand geleden

Nu heb ik zin in een smeuïge brownie..

één maand geleden

Er is ook een andere topic geopend over iets met eten. Ook bij jou zie ik eerder een topic vraag met voedsel. Niet te druk maken over dit soort dingen… want anders gaan dit soort dingen met je op de loop! Ook blijven genieten… je kindje heeft meer stress van jou dan van wat jij eet.

één maand geleden

Nee hoor volgens mij betekent dat dat ie niet al te lang gebakken is, maar zeker wel lang genoeg voor de eieren (als die er al in zitten maar dat denk ik wel). Ik maak zelf ook heel vaak brownies en als ik die 41 minuten bak zijn ze echt heerlijk smeuïg 😍 5 minuten langer en ze zijn nog steeds lekker maar wat droger. Die 5 minuten maken voor het ei niet zoveel uit. Ze hebben dan al 41 minuten gebakken op 180 graden. Dat is echt lang zat. Je hoeft je hier echt geen zorgen om te maken. En zeker in het geval van ei is het niet zo dat dit direct schadelijk is voor je kindje maar dat jij er zelf ziek van kan worden maar die kans is zonder zwangerschap net zo groot (of eigenlijk net zo klein!) en dat risico willen ze bij een restaurant/winkel echt niet lopen.