5 Reacties
19 dagen geleden
Goedemorgen mama
Ik herken dit heb 5 mk gehad tussendoor ook gelukkig 3 gezonde jongens gekregen.
Maar die angst blijft bij mij ook.
Loop in het zieke huis maat ben gister naar de vk geweest om toch even extra het hartje te luisteren.
Volgende week 20 weken echo .
Maar heb afgesproken met zh en vk dat als ik graag hartje wil luisteren ik ze gewoon kan bellen zodat ik weer gerust gesteld ben dus dat vind ik wel heel erg fijn.
Hou vol mama
19 dagen geleden
Wat ontzettend naar! Goed en knap dat je dit bespreekbaar maakt. Ook ik ken(de) veel angst, het is zo ongrijpbaar, geen controle, je moet maar hopen en vertrouwen dat het goed mag komen. Zeker met nare ervaringen in je achterhoofd.
Ik geloof in God en door te bidden ervaar ik een enorme rust. Het ligt allemaal in Zijn handen en daar mag het rusten. In the end helpt het niks om ons voortdurend zorgen te blijven maken, althans het redt onze kindjes niet. We mogen vertrouwen om Hem en op het lichaam dat we hebben mogen ontvangen om een kindje te dragen. Over een paar weekjes heb je je kindje veilig in je armen. 😘😘😘🙃🙃🙃
19 dagen geleden
Balen dat je zoveel Angst hebt. Heb je ook hartjes spreekuur waar je heen kan ? Miss helpt dat. Ik vond het een fijn idee dat kindje met 24 weken levensvatbaar is.. dat is echt bijna!!