7 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 5 weken en heb net nog een huilbui gehad terwijl ik vanochtend babykaartjes aan het bekijken was 🙈 Wisselt het bij jou ook per dag of ook meerdere keren op een dag?

2 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 5 weken en heb net nog een huilbui gehad terwijl ik ...
Meerdere keren op de dag hoor verleden ook last van soms wat angst of somber, slaat dan ineens om en dan Ben ik weer vrolijk

2 maanden geleden

Merk dat ik een wat korter lontje heb.. Mn dochtertje van 2 voelde dit blijkbaar want die is mij de laatste dagen flink aan het uitproberen 😅🤔🙈

2 maanden geleden

Reactie op Romiee

Meerdere keren op de dag hoor verleden ook last van soms wat angst of sombe ...
Erg herkenbaar! Ik ben 7 weken en naast dat ik niet vooruit te branden ben, ben ik alleen vandaag al een paar keer somber geweest en heb ik mij goed gevoeld 😅 helaas geen tips voor je, ik merk dat ik het zelf vooral spannend vind hoe dit zich gaat ontwikkelen😊

2 maanden geleden

Vreselijk he. Ik merk dat ik echt sneller geïrriteerd ben. Terwijl ik normaal van mezelf echt super vrolijk ben.

2 maanden geleden

Hier ook! Ben 5 weken maar ben heel snel geïrriteerd en ook somber, om niks huilen maar ook blij. Merk dat het veel onzekerheid is… voor wat er gaat komen en of alles goed is

2 maanden geleden

Zeker last van! Het ene moment ben ik blij zwanger te zijn en het andere moment vraag ik mij af of ik überhaupt moeder wil worden. Ook ben ik snel geïrriteerd en voelde ik gisteren een woede die ik nog nooit eerder had gevoeld… om niks 😂🥲