11 Reacties
2 weken geleden
Camping gas stelletje met gasflesjes, en dan water koken in een pannetje, ik ga wel flessen water ed in slaan
2 weken geleden
Ik hou me er totaal niet mee bezig, kijk ook het nieuws niet, heb wel wat beters te doen 😅
Maar we hebben thuis wel een gaskookplaatje en wat gasbussen (meer omdat mn vriend wel eens op pad gaat en dan wat kookt voor zichzelf, dan dat het voor die stroomuitval is) waarmee we water zouden kunnen opwarmen, maar andere kant, hij drinkt het ook als het is afgekoeld dus dat zou wel goedkomen
En volgens mij slaan mensen water in voor het geval dat het water vervuild raakt, aangezien dat natuurlijk allemaal van bedrijven etc komt
2 weken geleden
Als de stroom echt uitvalt dan valt ook het pomp systeem van het water uit waardoor er geen water meer door de leidingen kan stromen. Toevallig wonen mijn bonuskinderen en hun moeder in Spanje en vorig jaar konden ze dus ook even tijdelijk geen gebruik maken van de douche. Drinken daar altijd al uit flessen water dus dat scheelt. Daarnaast konden ze niet pinnen en hadden ze gelukkig nog cash in huis. Hun oma had een radio waardoor ze wisten wat er aan de hand was maar hun vonden het echt een vervelende situatie.
2 weken geleden
Zelf kook ik elektrisch, maar ik zag een goede tip in een filmpje. Zo bakvorm voor cupcakes (gewoon action) en waxinelichtjes erin, daar een pannetje bovenop zetten.
Wij willen langzaam wat voorbereiden (zakken soep in huis, waxinelichtjes kaarsen enzovoort) laat je niet gek maken 😉
2 dagen geleden
Reactie op gloriosa
Zelf kook ik elektrisch, maar ik zag een goede tip in een filmpje. Zo bakvo ...
Zo gaat de vlam toch uit? Als je die pan erop zet 😅
2 dagen geleden
Reactie op brittje1997
Als er via de zijkanten nog zuurstof bij komt niet
gisteren
Volgensmij als er echt nood aan de man is kun je prima een flesje maken met ‘koud’ fles water. Poeder mengt er alleen niet zo lekker mee, en onze meid wil echt alleen haar flesjes warm. Maar als het niet anders zou kunnen , zou je het prima zo kunnen doen. Wij hebben in elk geval 12 flessen water en genoeg flesvoeding, maar dit hebben we eigenlijk altijd in huis. Ik ben een voorraad freak😂
Denk dat het voornamelijk een beetje bangmakerij is.. maar ieder zijn eigen gevoel er bij natuurlijk ☺️
10 uur geleden
Reactie op brittje1997
Ja je moet inderdaad wat ruimte overhouden voor zuurstof 😜 mijn steelpan past er goed op, een ander pannetje niet maar als ik het rooster van de oven er eerst opzet dan blijft er ook ruimte voor lucht over dan werkt het weer wel 😁
Je moet trouwens wel gelijk beginnen met opwarmen van water als de stroom uitvalt, het duurt best een tijdje voor het warm is