Even van me af schrijven.
Ik maak me verschrikkelijk veel zorgen..
In maart teste ik voor het eerst positief dit was mijn eerste zwangerschap na 4 maandjes proberen zwanger te raken. Helaas kregen we met 9 a 10 weken na 2 goede echos toch te horen dat het hartje alsnog was gestopt met kloppen dit was op 23 april. Mijn miskraam heeft in totaal bijna 2 maanden geduurd omdat mijn lichaam niet goed wilde los laten ook de pilletjes hielpen niet en een spoed curettage gehad. Na de curettage bleek een week later dat er nog een rest was achter gebleven en moest ik opnieuw gecuretteerd worden..
Mijn vriend en ik hebben 1 menstruatie afgewacht en hebben besloten om er verder niet mee bezig te zijn en we wel zouden zien waar het schip zou stranden.
13 juli teste ik positief❤️
Super blij natuurlijk!
Maar nu een week later bekruipt me ineens het gevoel dat het weer mis zou kunnen gaan..
De vorige zwangerschap is natuurlijk niet heel lang geleden en bij deze zwangerschap had ik extreme last van mijn borsten… dit heb ik nu niet ik merk wel dat ze groeien maar ze doen dit keer geen pijn en jeuken niet wat ik toen wel heel erg had.
Daarnaast heb ik nu last van krampjes in mijn onderbuik dit had ik de vorige keer bijna niet.
Ik vind het zo spannend en zo eng.. ik ben zo bang dat het weer mis gaat..
Zijn er meer vrouwen die met hun 2e zwangerschap minder heftig de symptomen ervaren?