32 Reacties

2 maanden geleden

Hebben jullie ervaringen van eerdere zwangerschappen wanneer je stopt met de medicatie/suprimal. Om te kijken wanneer je zonder zou kunnen bedoel ik. Of hoe denk je dit te gaan doen?

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Hebben jullie ervaringen van eerdere zwangerschappen wanneer je stopt met d ...
Ja! Vorige zwangerschap ook geslikt en nu weer. Ik neem het gewoon als ik het nodig vind. Gister heb ik er 2 moeten slikken en vandaag geen. Het ligt er echt aan wat voor dag ik heb..

2 maanden geleden

Reactie op sharona1234

Ja! Vorige zwangerschap ook geslikt en nu weer. Ik neem het gewoon als ik h ...
Ah oke! Ik neem het de avond van te voren in. Hoe snel werkt het bij jou als je het inneemt?

2 maanden geleden

Dames die suprimal gebruiken, hoelang gebruik je het nu en merk je dat de werking minder wordt? Ik voel me sinds vandaag weer zooo naar. Slik het nu 6 of 7 dagen elke avond en heeft daarvoor wel beter gewerkt. Of zou er dan opeens een mindere dag tussen kunnen zitten. Ik ben een beetje bang dat het niet meer werkt

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Dames die suprimal gebruiken, hoelang gebruik je het nu en merk je dat de w ...
Ik heb dit ook, maar ik denk dat het komt omdat ik gewoon nog iedere dag steeds misselijker wordt. Ben morgen 8 weken. Neem het nu ook alleen savonds maar als ik me morgen weer net zo slecht voel als vandaag en gisteren dan ga ik er smorgens eentje bijnemen.

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Dames die suprimal gebruiken, hoelang gebruik je het nu en merk je dat de w ...
Je HCG gehalte stijgt steeds meer en na 12 weken stopt het met stijgen en nemet het langzaam af. Dus de misselijkheid varieert ook en zal meestal langzaam minder worden. Evt kun je als je sochtends merkt dat het niet meer voldoende helpt er in de ochtend nog 1 slikken.

2 maanden geleden

Reactie op LiHer

Je HCG gehalte stijgt steeds meer en na 12 weken stopt het met stijgen en n ...
Ik heb de waardes per week even opgezocht, dit helpt wel, dank je! Het is dus niet per se dat je went aan de medicatie maar meer dat die waardes hoger worden dan denk ik?

2 maanden geleden

Reactie op Neintjelief

Ik heb dit ook, maar ik denk dat het komt omdat ik gewoon nog iedere dag st ...
Dit ga ik denk ik ook doen inderdaad, zeker als ik maandag weer moet werken..

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Ik heb de waardes per week even opgezocht, dit helpt wel, dank je! Het is d ...
Ligt er inderdaad aan dat de waardes hoger worden. Rond week 6,7 en 8 kwam de misselijkheid er bij mij helaas gewoon doorheen. Hoefde alleen niet over te geven als ik suprimal gebruikte. Nu bijna 12 weken en gebruik al een week geen suprimal meer😊 nog wel met vlagen wat misselijk, maar is te doen zonder medicatie

2 maanden geleden

Reactie op -ohana-

Ligt er inderdaad aan dat de waardes hoger worden. Rond week 6,7 en 8 kwam ...
Wat super fijn voor jou en ik vind het ook heel fijn om te lezen! Ik zit nu rond de 7/8 weken dus hoop echt dacht het snel minder wordt. Tot die tijd maar Suprimal gebruiken. Wanneer wist je dat je daarmee kon stoppen of was dat trial and error?

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Wat super fijn voor jou en ik vind het ook heel fijn om te lezen! Ik zit nu ...
Ik merkte dat de misselijkheid minder werd tijdens het gebruik en heb toen af en toe een keer een tabletje overgeslagen om te kijken wat het deed. En uiteindelijk voelde ik mij goed genoeg om te stoppen

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Ik heb de waardes per week even opgezocht, dit helpt wel, dank je! Het is d ...
Ja dat denk ik wel ja, ik ben geen arts natuurlijk maa rhoe meer hcg hoe misselijke ik ben haha