27 Reacties

2 maanden geleden

Deze dilemma had ik precies gisteren met vrienden. Heb 1 rauwe sushi gegeten en verder alleen vega en vis en frietjes enzo. Als je all you can eat gaat is dat een uitweg ahahah dan valt het niet zo op.

2 maanden geleden

Reactie op Noortjex

Deze dilemma had ik precies gisteren met vrienden. Heb 1 rauwe sushi gegete ...
Hi Noortje, Dankjewel voor je reactie. Helaas geen all you can eat. Ze willen het echt bestellen voor bij de accommodatie. Daarom maakt het 't dilemma zo groot

2 maanden geleden

En je even niet lekker voelen die dag? Dat je van te voren even wel goed eet. Of onopvallend alleen de sushi eten van wat er staat wat je wel mag?

2 maanden geleden

Gaan jullie ergens eten of is het afhaal voor thuis? Het schijnt te zijn, dat je bij sommige sushi tenten ook zwangerschaps boxen kunt afhalen, dit zal dan natuurlijk zonder vis zijn. Ik heb er zelf (nog) geen ervaring mee maar mochten jullie wat afhalen kun je altijd bij je ouders aangeven dat je bepaalde sushi zo lekker vond vorige keer, dat ze die ook eens moeten proberen. Wellicht heb je er dan wat tussen zitten wat je wel mag eten. Misschien van te voren nog wat gauw naar binnen snaaien van een boterham of iets, zodat als je daar niet genoeg kunt eten van wat je mag eten, toch redelijk genoeg hebt gehad.

2 maanden geleden

Ik zou deze echt te lastig vinden om onderuit te komen. Ik denk dat je maar een paar dingen kan doen. Dit is toch anders dan een alcoholvrij biertje in een normaal bierblikje gieten... 1. Je kan vertellen dat je zwanger bent. 2. Je kan doen alsof je ziek bent en thuis blijven. (Minder acteerskills needed dan optie 3) 3. Doen alsof je ziek wordt terwijl je daar bent en ineens hélémaal niks wegkrijgt. Ik zou persoonlijk geen rauwe vis gaan eten om de schijn op te houden, maar dat is natuurlijk ook nog een optie.

2 maanden geleden