15 Reacties

2 maanden geleden

Wees blij...ik hoop dat ik me over een week ook al beter mag voelen鈽猴笍 is bij iedereen verschillend. Lekker van genieten!!

2 maanden geleden

Hier het zelfde! Een heel stuk minder misselijk en nu gwn kunnen eten . Wel nog eens tussendoor was misselijk. Heb nu vooral stemming wisselingen 馃槄馃き

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Wees blij...ik hoop dat ik me over een week ook al beter mag voelen鈽猴笍 is bi ...
Hoop ook dat je je beter gaat voelen!馃槉

2 maanden geleden

Reactie op angelltje

Hier het zelfde! Een heel stuk minder misselijk en nu gwn kunnen eten . We ...
Haha leuk h猫 van het 1 in het ander... Ik gaap vooral constant oncontroleerbaar, zal ook een fijn beeld zijn voor m'n omgeving 馃槀 En in de avond wel echt een enorme opgeblazen buik, voelt als een "oefenbuik" voor over een paar maanden haha

2 maanden geleden

Ik heb ook echt hetzelfde! Voelde me in week 6 / 7 echt niet lekker, ontzettend moe, met vlagen heel misselijk en niet echt mezelf. Sinds week 8 ongeveer weer veel fitter en weinig misselijk, dat ik soms bijna vergeet dat ik zwanger ben!

2 maanden geleden

Reactie op roosroos5

Hoop ook dat je je beter gaat voelen!馃槉
Ja hoop het ook... ben nu 8+1 en helaas nogsteeds de hele dag misselijk maar geef sinds een paar dagen niet meer over gelukkig. Bij mijn dochtertje tot 14 weken heel misselijk geweest en bij mijn zoontje nauwelijks... hopelijk kan ik meepraten over een weekje dat ik me ook wat beter voel馃檲

2 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Ja hoop het ook... ben nu 8+1 en helaas nogsteeds de hele dag misselijk maa ...
Dat zou fijn zijn!馃馃徏

2 maanden geleden

Ik ben nu ook 9 weken zwanger en de klachten zoals misselijkheid en braken lijken bijna verdwenen. Begin me zelfs lichtelijk zorgen te maken omdat ik eerst heel veel kwaaltjes had en me echt een vaatdoek voelde en nu ineens beter voel. Volgende week woensdag de termijnecho, ben heel benieuwd 馃尭

2 maanden geleden

Ik ben nu 6+6 en ook sinds 2 dagen veel minder klachten maar vandaag toch een mooie echo gehad met een kloppend hartje. De gynaecoloog zei dat het niks zegt 馃槼

2 maanden geleden

Reactie op Roxy22

Ik ben nu ook 9 weken zwanger en de klachten zoals misselijkheid en braken ...
Spannend! Veel plezier bij de echo 馃槉 Bij mij dus hetzelfde qua verdwijnen van de kwaaltjes en al een goede echo gehad, geeft misschien wat rust

2 maanden geleden

Reactie op KimShasha

Ik ben nu 6+6 en ook sinds 2 dagen veel minder klachten maar vandaag toch e ...
Wat fijn!

2 maanden geleden

Hier inderdaad ook. Week 6 en 7 heb ik mij heel ellendig gevoeld, erg moe, misselijk en overgeven. Vanaf 8weken precies was de misselijkheid helemaal weg en kreeg ik zelfs echt heel veel zin om te eten en ook echt veel, ik had de hele dag honger. Sinds vanmorgen (8+5) is de misselijkheid (gelukkig in mindere mate) weer terug, heel stom maar het geeft toch een soort geruststelling dat het er weer is, hoe oncomfortabel ook..

2 maanden geleden

Hier bij 9 weken ook een aantal dagen weinig/minder symptomen. Nu bijna 10 weken en sinds gisteren toch ineens weer misselijk / beroerd / geen eetlust. Symptomen komen en gaan echt, volgens mij is dat volkomen normaal. Kan zijn dat je lijf wat gewend raakt aan de hormonen en dat je je daardoor wat beter voelt.

2 maanden geleden

Bij mij ging het vanaf 7.5 beter en nu 8.6 ineens weer veel meer symptomen en voel me ellendig

2 maanden geleden

Week 10, 3 dagen. Ineens ook minder symptomen. Donderdag weer echo vind het toch weer spannend!