6 Reacties

3 maanden geleden

Je hebt de eerste kwaaltjes al best vroeg gehad. Ik kreeg die pas veel later. Sommige vrouwen zijn helemaal niet misselijk. Ik denk dat je moet vertrouwen op je lijf, hoe mooi is het dat het gelukt is zover. Zorg goed voor jezelf, dat is wat het enige wat je kan doen tot de echo. Ik hoop met je mee!

3 maanden geleden

De ene dag is de andere niet en 'gelukkig' heb je soms ook gewoon geen zwangerschapskwaaltjes. Dit hoort er helemaal bij. Bij mijn dochter was ik grotendeels wel steeds misselijk, maar gelukkig zaten er wel dagen bij waarop ik me wel goed voelde. Het hoort er echt bij dat je soms nergens last van hebt. En misschien komt er straks wel iets totaal anders voor in de plaats. Of blijf je klachtenvrij. Het eerste weken zijn echt het spannendst. Je voelt of ziet eerst niks concreets en je kunt alleen maar je eerstvolgende afspraak afwachten. Na een tijdje merk je er steeds meer van, maar het blijft spannend. Als het goed is heb je vanaf nu voor de rest van je leven spanning of het wel 茅cht goed gaat met je kind.

3 maanden geleden

Reactie op Dragonz

De ene dag is de andere niet en 'gelukkig' heb je soms ook gewoon geen zwan ...
Heel erg bedankt voor het reageren! Dat stelt me inderdaad wel wat gerust.

3 maanden geleden

Reactie op Demi N

Je hebt de eerste kwaaltjes al best vroeg gehad. Ik kreeg die pas veel late ...
Heel erg bedankt voor je reactie ik waardeer het enorm

3 maanden geleden

Wat fijn dat je dexe topic heb gemaakt. Ik heb precies hetzelfde ik ben een week echt super misselijk geweest last van mn borsten en trekkingen bij mn liezen en sinds gister is vrijwel alles verdwenen lijkt wel. 馃檲 heb gister ook nog getest en met een halve minuut had ik een donkere teststreep (nog donkerder dan de controle) dus dat zag er goed uit maar merk wel dat is gespannender ben dan paar dagen geleden. As di heb ik de eerste echo. De berichten die ik hier lees zijn indd wel geruststellend dus duim dat het goed is. En duim ook voor jou dat het goed is! Ik snap de onzekerheid enorm馃檹馃崁

3 maanden geleden

Zolang je geen concrete aanwijzingen heb gekregen tot een mogelijke miskraam (bloedverlies), blijf dan vertrouwen hebben in je lijf 馃馃徏. Voor je het weet is het 31 juli!