Hoi hoi,
1 tandje van m’n zoon komt maar niet door. De ander is al een paar weken (misschien inmiddels al een maand) door. We zien dat tandje wel in zn tandvlees zitten maar voelen niks scherps. Inmiddels is ook een andere set tandjes door… is dit normaal en komt dat ene tandje vanzelf? Of moeten we hiermee naar de huisarts oid?
Thank you alvast voor alle hulp 🥰